Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

gemensam bastu

Så om det är en gemensam bastu är det ok att gå in naken om det finns kvinnor där. Tänker mig om andra inte är nakna utan har handduk runt. Är det ändå ok att basta naken om jag vill det?

• Anonym (Kille)
    Cornellia skrev 2012-09-13 14:19:27 följande:
    För att jag vill inte visa mig naken. Jag trivs inte med min kropp och visar inte kroppen för någon förutom min man.

Jag tycker inte heller att det är konstigt att ha handduk på sig i bastun, låt folk basta som dom vill så blir det nog trevligast för alla.

Jag håller med dig Cornelia. Men jag blev bara nyfiken på hela situationen.

Du skulle inte reagera om du och jag råkade hamna i samma bastu och jag satt naken.
    Skulle du reagera om du och jag var i samma rum och jag skulle byta kläder och klädde av mig naken?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (nej) skrev 2012-09-13 15:17:06 följande:
    Jag orkar inte ens börja svara på den där naturistfrågan. Fine, du gillar att vara naken inför andra, kul för dig. Varför tror du själv att det finns egna omklädningsrum för män respektive kvinnor på alla vanliga ställen där man klär av sig, byter om och duschar; SATS, Wordclass, kamsportslokaler, gympahallar, badhus, etc etc etc?...

För att folk inte kan sluta tänka på sex så fort man ser någon av motsatt kön naken.
Svar på tråden gemensam bastu