• Anonym

Ni som förlovade er tidigt - hur tidigt förlovade ni er?

Jag och min sambo har lite smått börjat prata om förlovning. Vi vill, men han anser nog att det är lite för tidigt än, eftersom vi inte varit tillsammans så länge. Jag anser att tid inte har någon betydelse, men vi alla är ju olika.

Därför undrar jag hur tidigt ni förlovade er? Och hur gick det? 

• Svar på tråden Ni som förlovade er tidigt - hur tidigt förlovade ni er?
  • pennylane82

Vi förlovade oss efter 6 månader, vilket är ganska tidigt. Men vi har nu varit tillsammans i 14 år och gifta i snart 4 år

• Crazy Baby

Vi förlovade oss efter dryga 3 månader! Nu har vi varit tillsammans i 10år, gifta i 5år och har två barn!

• Anonym (?)

Varför förlova sig om man inte är redo att gifta sig?

• Fru Mamma

Vi förlovade oss efter 4 månader, och har idag vart gifta i snart 1 1/2 år och första gemensamma barnet föddes för snart 5 månader sedan, och vi har båda barn sen tidigare.
    Jag ångrar inte en sekund att vi var snabba med att förlova oss, vi visste båda två att vi var redo, och vi ville ju gifta oss, så...

• Poppee

Vi förlovade oss efter 6 månader och vi ska gifta oss nu nästa sommar

• Anonym

sambon friade efter 1,5 månad och vi förlovade oss efter 3 månader. 12 år senare hänger vi fortfarande ihop.

• Louise9204

Vi planerar att förlova oss detta året, innan vår älskade bebis kommer. Vi har varit tillsammans 14mån & har precis köpt hus ihop. Jag är 20, han 23 men känner mig helredo för allt - om det så handlar om att han vill gifta sig :)

• Anonym (Älskar)

Vi flyttade ihop efter 4 månader. Förlovning efter 6 månader. Och nu efter 9 månader planerar vi barn :) Allt känns jättebra!

• Anonym (JA)

Jag och min partner har hängt ihop i lite mer än fyra månader. Allt känns så jävla superduperperfekt så jag skulle fan kunna gifta mig imorn om det var så.

Tror inte man ska hänga upp sig på hur lång tid man varit ihop, normen behöver inte alltid stämma överens med känslan och jag tycker att det är känslan man ska gå efter!

Svar på tråden Ni som förlovade er tidigt - hur tidigt förlovade ni er?