Inlägg från: Lillan090815 |Visa alla inlägg
  • Lillan090815

Varför adoption så lätt

Det är ju något som inte står rätt till hos dig! Om din vän väljer att adoptera ( vilket man inte gör lättvindigt), vad fan har du med det att göra?! Hon och hennes man har nog sina skäl, och vem är du att säga att de gör fel. Glädj dig du åt ditt eget (lättvindigt) tillverkade barn och låt din vän glädjas åt sitt.

• Lillan090815
    loka skrev 2012-09-04 10:52:11 följande:
    Jag vet att jag har rätt då jag har lyckliga barn! Det kommer hon aldrig att få innan hon dör. Eftersom DU inte känner personen så vet jag hur fel DU har

Då får DU förklara för oss som inte känner personen: varför skulle det egengjorda barnet bli lyckligare än det adopterade?
  • Lillan090815
    loka skrev 2012-09-04 10:59:16 följande:
    Beror på av vilken anledning man adopterar, hennes barn kommer aldrig att känna lycka

Så berätta; av vilken anledning anser du att hon adopterar????
  • Lillan090815
    Morcheeba skrev 2012-09-04 11:01:55 följande:
    Okej så anledningen till adoptionen är alltså relaterat till barnens lycka?

• Lillan090815

Loka- du är ett bra exempel på att vilken idiot som helst får skaffa barn! Du vet väl att inte vem som helst får adoptera?!

• Lillan090815
    kaffe skrev 2012-09-04 11:36:45 följande:
    Vad är det som gör att din väninna inte kommer att bli en bra mamma till sitt adopterade barn?

Kan du svara på frågan Loka!!!
  • Lillan090815

Ts har ju rätt till att känna som hon gör, att vara bitter pga diverse upplevelser i sin uppväxt. Det är ju hennes/hans upplevelse och de kan ju ingen ta ifrån henne/honom.
    Men att pracka på andra att det är fel att adoptera pga det är åt skogen fel, likaså att få andra att må dåligt.
    Ts behöver professionell hjälp. Ts är sjuk.

Det finns många solskenshistorier angående adoption; jag är en

Svar på tråden Varför adoption så lätt