Inlägg från: Core |Visa alla inlägg
  • Core

Varför adoption så lätt

jag skulle vilja se utredningen och personnumret men det lär man väl inte få för det existerar väl inte.

• Core
    loka skrev 2012-09-04 12:57:31 följande:

Tyvärr så gör den det

Jaha när ska man få se det då? Du lovade ju det tidigare
  • Core
    Core skrev 2012-09-04 13:13:33 följande:

Jaha när ska man få se det då? Du lovade ju det tidigare

Hallå?! Vad är problemet? Jag vill ju läsa och förstå!
  • Core
    Fenrisulven skrev 2012-09-04 13:32:44 följande:

kom igen nu TS

Ja, vi kanske kan hålla med och förstå när vi läser rapporten om en djupt psyksjuk mamma? Eller vad det nu kan vara som ogiltigförklarar denna som förälder, jag är genuint intresserad av att förstå!
  • Core
    pigglo skrev 2012-09-04 13:55:53 följande:

Nåt jag undrar är varför TS har den rapporten. Vem har sina bekantas adoptionsutredingar liggande hemma liksom!? Och vad är det hon menar att vi ska kunna ta reda på om hon inboxar personnumret, och var ska vi hitta den informationen?

Inte en fråga till dig Core men jag spinner vidare på din fråga.

Jamen precis! Men jag tänker att OM man har det så måste man ju ha en riktigt god anledning för annars är man ju lite vriden om man bara har det för att, men det tror jag knappast om TS hon verkar så säker på sin sak. Jag vill såklart också vara säker på min sak och ser fram mot presonnumret, vilket man tydligen kan använda för att få fram utredningen!
  • Core
    Plutteli skrev 2012-09-04 14:14:42 följande:

Jag tror inte för fem öre på att TS har någon utredning, det är högsta sekretess på dem så enda möjligheten att hon har den är om HON är sin väns utredare och då är det ju ytterst märklgit om hon beviljade adoption ;)

Men det är väl såklart man inte hittar på sånthär

SpökeTyst
Svar på tråden Varför adoption så lätt