Inlägg från: susieq82 |Visa alla inlägg
  • susieq82

Varför adoption så lätt

loka skrev 2012-09-04 09:29:49 följande:
    Jo, men som hon Johanna vars barn dör efter två veckor. Hon vet att hon kan bli gravid och att det inte är ett problem, hon borde inte fått köpa ett barn utan fått skaffa det på naturlig väg.
    men hur tänker du då? Att adoptera ett barn är väl bara positivt. Att det får komma till kärleksfulla föräldrar som längtar efter ett barn? Finns ju så många oönskade barn i världen och om någon väljer att adoptera en av dessa så är det väl fantastiskt även om det kan få på naturlig väg...

jag tänker som så att bättre att ta vara på de fina barn som finns och behöver kärlek än att skapa nya?.. 
  • susieq82

jag tycker att FL på det senaste har blivit något av ett skämt. Inte alla gånger...men folk går på varandra mer och mer, och det snackas om trolltrådar mer.  Jag förstår inte varför ett forum som detta som i grunden är ett bra ställe för att få information eller stöd har blivit ett forum för att håna och jävlas och luras?

Har folk inget liv eller vad är det frågan om? seriöst. Låt FL vara ett forum för de som vill ha bra informativ respons eller skriv i sandlådan om du vill göra dig rolig på något. Så jävla trist att det har blivit såhär mkt skit här.... 

Svar på tråden Varför adoption så lätt