• Dolly82

Vilken av dess klänningar passar bäst till date/fest?

Vilken av dessa är bäst som kombinerad fest/date med en kille? Jag vet inte vilken jag ska välja... någon som är lagom "slampig" men inte för mycket... 

Tänk inte så mycket på färg utan mer på modell av klänning  

• Svar på tråden Vilken av dess klänningar passar bäst till date/fest?
  • Dolly82

Nej, det vet man ju inte :) Men jag har helt normal kroppsform, väger varken för mycket eller för lite. Ganska mycket höfter och bröst. Därför är jag tveksam till t.ex. 3an, för jag gillar inte att få för mycket höfter.

• Dolly82
    Mariohn skrev 2012-09-04 12:12:18 följande:
    Ettan och tvåan ser ut som något jag skulle amma i. 

Haha, ja, praktiskt om man nu skulle behöva det..
  • Landqvist

Gillar inte 1 och 2 alls. Nummer 3 är bäst.

• Duckan

Oj verkligen Mariohn? Jag har en liknande som ettan, fast inte v- utan båtringat. Gillar den där tulpankjolen.

• Mariohn
    mamman8212 skrev 2012-09-04 12:13:46 följande:

Haha, ja, praktiskt om man nu skulle behöva det..
    Seriöst. alla är riktigt fula . Den svarta ser ut som den jag går och drar i hemma när jag har myskläder eller ska städa och de övriga är helt figurlösa och ser ut som något man skulle sätta på sig på BB eter förlossningen. Utom trean då som ser ut som något en tant skulle begravas i. Du måste hitta en snygg klänning!! 
  • Dolly82
    Mariohn skrev 2012-09-04 12:15:21 följande:
    Seriöst. alla är riktigt fula . Den svarta ser ut som den jag går och drar i hemma när jag har myskläder eller ska städa och de övriga är helt figurlösa och ser ut som något man skulle sätta på sig på BB eter förlossningen. Utom trean då som ser ut som något en tant skulle begravas i. Du måste hitta en snygg klänning!! 

Men hjälp mig dååååå! Som vad? Får ångest av att hitta nåt bra att ha på mig.
Svar på tråden Vilken av dess klänningar passar bäst till date/fest?