Inlägg från: Tikka |Visa alla inlägg
  • Tikka

Accessoarer?

Letar billiga slit och släng accessoarer att förnya med. Använder inte så ofta och har en del äkta som jag gillar och vill varva dem lite lite annat krims-krams. Har googlat och kollat typ H&M och ellos och liknande. H&M har väl i den prisklass jag tänkte mig med deras örhängen kliar så förbaskat. Nån som vet av nån annat ställe man kan handla på?

• Svar på tråden Accessoarer?
  • Tikka

Tack, jag har kollat Ur&Penns hemsida men det fanns inte så mycket. Kanske bättre i butik?

• Tikka

Ja verkligen, kul. Tack för tipset!

• Tikka
    missmadde skrev 2012-09-06 07:41:41 följande:
    Finns ju massor överallt, nästan alla klädaffärer har. Glitter, Gina Tricot, Bik Bok, Lindex, KappAhl osv. har samma prisklas som H&M.
    Ja absolut! Jag ser nu att jag varit lite otydlig i min förfrågan. Jag bor 12 mil ifrån närmsta stad så jag skulle vilja ha en webbutik att handla från. 
  • Tikka
    missmadde skrev 2012-09-11 09:19:05 följande:
    Det var värre! De flesta butikerna har ju webshoppar, utom Glitter då, men utbudet är mycket mindre än i butik tyvärr. Du har inte hittat något än då?
    Ja det är som du säger, webbutikerna har inte alls samma utbud. Nej, jag har inte hittat nåt. Har kollat på H&M men deras smycken känns inte som min stil iår. (Eller jag har ingen stil, men deras pråliga kollektion iår är definitivt inte jag) :)

• Tikka

Ja, det är mest billigt kraffs jag letar efter. Men tack för hjälpen!

• Tikka

Förslag 1,3, 4, 5, 6, 10, 12, 13, 14 Gillar jag. Nummer 1 har jag fast i andra färger. Nummer 10 har jag beställt och hoppas jag kommer trivas i dem.

Jag har nog "rockig" stil om jag har nån. Jeans och typ en top och skjorta eller t-shirt. Iaf till vardags. Gärna stövlar och kilklack. (Helst i svart läder) 

Men till fest kan jag kränga på mig nästan vad som helst, tyvärr känner jag inget folk som har "fina" fester. Det är mest tunikor och leggings för hela slanten och det är kul om man kunde variera sig lite tycker jag. :)

Svar på tråden Accessoarer?