• Svar på tråden Här anmäler man sig som testpilot
  • Mamman02

Hej! Mamma till tre barn, mellersta har storlek 122/128. Pojkarna är gärna ute och leker, så vi vill gärna bli testpilot!

• sabineb01

Hej!!

Jag vill gärna att min son får vara testpilot för dessa kläder. Han bär 110/116 är 4 år och går på natur/ur och skur förskola,så alltså ute hela dagarna hur vädret än ser ut. En aktiv kille som verkligen kan testa Kläderna :)

• Emgru

Självklart vill vi testa kläder! Och jag kan lova  att om Wilma får testa så blir det ett riktigt bra prov både med dagislek och pyssel i och utanför stallet bland hästarna! Hon har stl 98/110

• Lottan71

Åh, det hade varit jättekul om något av mina 7 barn kunde få bli testpilot (kille 110/116 eller tjej 122/128) - vi är klädtokiga hela familjen, och älskar dessutom att blogga, fota och vara ute i "plask o slask"! Glad 

• Mu2008

Hej! Skulle väldigt gärna vilja vara testpilot till Åhléns fina ytterkläder. Har två barn; en flicka som har 98/104 samt en pojke som har 122/128. Mina barn är väldigt aktiva och vill helst vara utomhus dygnet runt oavsett väder och därför tror jag att vi skulle kunna vara en bra testfamilj! Hoppas hoppas att vi får vara med och testa!! Tack så länge!

• Tninis

Tjej 98/104 skulle vara jättekul att få bli en utav testpiloterna,

Svar på tråden Här anmäler man sig som testpilot