Inlägg från: Echo |Visa alla inlägg
  • Echo

Får inte riktigt till det...

Coyote skrev 2012-09-18 21:18:16 följande:
    Tack! Jag har börjat pumpa på kvällen, innan jag går och lägger mig. Jag får inte ur lika mycket som tidigare, men jag tror att pumpen kanske inte är så himla effektiv heller. Får ut ungefär 150 ml sammanlagt, så det duger ju såklart.

Jag har aldrig lyckats pumpa något vidare på kvällen. Däremot på morgon/förmiddag. Natten ska ju vara väldigt bra, men vem orkar pumpa då?

Har du rätt storlek på själva "tratten"? Jag får ut mycket mer med en som är lite större. 
    My entire existence was constructed by a sociopath in a sweater vest, what do you suggest i do?
  • Echo
    Coyote skrev 2012-09-18 22:48:59 följande:
    Haha, morgonen är suverän, särskilt om jag sovit över ett mål och maken matat tjejerna redan. Nattetid orkar jag inte pumpa, då ammar jag hellre.

Jag har standardstorlek på tratten, hur vet man om man borde ha större? Har det med storleken på tuttarna att göra?
    Jag vet inte riktigt, men jag fick ut dåligt med mjölk och tyckte det gjorde lite ont. Fick tipset att pröva en större och det var som natt och dag nästan.
    My entire existence was constructed by a sociopath in a sweater vest, what do you suggest i do?
Svar på tråden Får inte riktigt till det...