• Hello Tessy

Ni som har döttrar, vilka blöjor använder ni till dom?

Blöjorna läcker lite titt som tätt Har samma sort blöja till dottern som jag haft till sonen och på honom läckte det inte alls!! Inte konstigt alls egentligen då snoppen reser sig lite när pojkar kissar och blöjan suger snabbt upp kisset. Däremot när dottern kissar är det knappt att kisset sugs upp "framtill" utan allt hamnar bak, och läcker Skrikandes

Jag har testat att byta storlek men det hjälper inte (läste det i en annan blöjtråd) Jag drar åt blöjan ordentligt men det hjälper inte heller.

Så berätta gärna vilka blöjor ni använder till era döttrar, och är nöjda med

• Svar på tråden Ni som har döttrar, vilka blöjor använder ni till dom?
  • TinkyWinky

Vad har du för blöjor nu?
    Jag har visserligen en son men när ja hade problem med att det läckte började jaga nvända pmapers natt blöjor eller dag blöjor, annars används libero.. du får nog prova dig fram. det som funkar på ett barn kanske ej funkar på ett annat, tror ej det har o göra med kön på barnet..

★°☆Kewin 9/7-09°ღ°Http://Heromer.blogg.se°ღ°Bf 14/2 -13☆°★
  • elinvd

Libero comfort fit, läcker aldrig här.

Bella 19/3 2012 <3
  • HelenFr

Vi har haft samma problem med vår dotters blöjor att de alltid har läckt, och gått igenom alla märken känns det som men vi hittade till slut en som fungerade och det var Huggies dry nights som är nattblöjor som håller extra torrt och nu läcker det inte alls... Kan ju vara värt att prova...

• Dr to be

Vi använder också libero. Är inne på strl 3 nu. Ingen blöja har läckt hittills (ingen av strl) på 5.5månader.

Svar på tråden Ni som har döttrar, vilka blöjor använder ni till dom?