• Anonym (bonus­mamma)
    Äldre 5 Sep 23:58
    1979 visningar
    1 svar
    1
    1979

    2 åring kom på oss när vi hade oralsex

    Jag mår så fruktansvärt. Jag och min partner som har ett barn har precis flyttat ihop och har inte riktigt fått in rutinerna ännu. Han och hans tidigare sambo spearerade för ett år sedan och idag är deras dotter 2,5 år. Men för några dagar sedan hände något fruktansvärt.

    Vi trodde hon låg och sov när vi gick in i vårat sovrum och hade oralsex. Vi hade fullt upp med hans stönande och sen plötsligt ser vi det. Det finns ingen dörr in till vårat rum så vi ser bara henne stå där precis utanför "dörrhålet" i pjamasen och snutten i handen och säger "pappa". Precis just när hon säger det fick han tyvärr orgasm och behöver springa undan och torka av sin utlösning och jag hade både sperma och så på fingrarna och är halvnaken. Och försöker "hej gumman, hur är det" men hon verkade inte vilja prata med varken mig eller pappa efter.

    Tror du hon stått där länge och om hon sätt mycket, hon såg nog antagligen hans stånd när han sprang iväg, rumpan och min bara kropp :( Kan det här på något sätt vara skadligt för henne. Vad kan vi göra så hon mår bättre. Jag vill absolut inte varit den som orsakat något som hon upplevt som traumatiskt.

  • Svar på tråden 2 åring kom på oss när vi hade oralsex
  • Äldre 9 Sep 18:27
    #1

    Hej!
    Det är förstås jättesvårt  att veta vad din sambos dotter uppfattat när hon stod i dörröppningen. Men det hjälper ju inte ett dugg att ha dåligt samvete.
    Det ni kan göra är att fundera över hur ni förklarade det efteråt, och att ni visar att ni inte är ovänner, vilket små barn ibland kan tolka ett samlag som.
    Både för er egen och hennes skull kanske ni ska fixa en dörr mellan er.
    Dessutom är det ju så att det på intet sätt är konstigt för att barn att se en vuxen person naken, det är mer hur de beter sig som kan väcka känslor. Så om ni tar det lugnt kring denna fråga och inte gör någon stor sak av det så tror jag inte du behöver oroa dig för att det ska bli några men  för din sambos dotter. 
    Med vänlig hälsning.
    Margit Ekenbark 

Svar på tråden 2 åring kom på oss när vi hade oralsex