• råttfångaren

Vad får ett par strumpbyxor kosta?

Lite nyfiken ... Berätta gärna vilken sort ni köper och varför!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad får ett par strumpbyxor kosta?
  • 010306

69:- kostar dem jag köper.. svarta nylon Pierre Roberts med maginpressning xD

• violatricolor

Upp till 400 kr (Wolford) men oftast 100-200 (Vera, Vogue mm, kommer inte ihåg vad alla heter). Köper ofta 3 för 2 på NK.

• violatricolor
    violatricolor skrev 2012-09-06 08:49:13 följande:
    Upp till 400 kr (Wolford) men oftast 100-200 (Vera, Vogue mm, kommer inte ihåg vad alla heter). Köper ofta 3 för 2 på NK.
    De brukar ha det erbjudandet 2 ggr/år.
  • katalysator

Beror på vilken sort. Tunna nylonstrumpbyxor som snabbt kommer att gå sönder vill jag inte betala mer än typ 100 spänn för ett 4 eller 5-pack, men tjocka tights/leggings som jag räknar med att kunna ha länge kan jag absolut ge upp till 200 spänn per par för.

• Themis

Vanliga sketna bruna betalar man väl inga stora pengar för, men hållbara med roliga och fina mönster kan få kosta upp till 300 för min del.

För övrigt anser jag att anonyma i trådar om harmlösa ämnen bör ignoreras.
  • Trust me

Jäklar så snygg fördelning det är

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Voluptuous Shalimar
    Themis skrev 2012-09-06 22:40:02 följande:
    Vanliga sketna bruna betalar man väl inga stora pengar för, men hållbara med roliga och fina mönster kan få kosta upp till 300 för min del.
    Samma här, köper ibland extra snygga strumpor från Falke och jag tror att de brukar ligga därikring. När jag gifte mig hade jag ett par asdyra strumpor under min brudutstyrsel, de var så dyra att jag fnissar bara jag tänker på det. Men det är ju en gång i livet man gifter sig, så...
  • råttfångaren
    violatricolor skrev 2012-09-06 08:49:13 följande:
    Samma förutom att jag svarade upp till 300 (jag brukar köpa mina wolford för ca 220 när det är erbjudande), de håller ju så länge så vanligen behöver man ju inte köpa dem till ordinarie pris eftersom det sällan är akut)
  • ninaflower

Olika,

Sådana där tunna köper jag på Hm, Åhlens, Lindex oftast vet jag att de inte komma hålla mer en ett par gånger.

Lite tjockare i bomull, kostar jag på mer, för de kan man ha rätt länge.. 

• Lavish

Kan få kosta lite över 100 kr om det är bra kvalitet som håller, eller t.ex ullmix. Annars brukar jag betala ca 70-80 för vanliga strumpbyxor.

• TrailerTrash

Använder inte strumpbyxor

Två färger,en tro
  • violatricolor
    råttfångaren skrev 2012-09-08 11:13:28 följande:
    Samma förutom att jag svarade upp till 300 (jag brukar köpa mina wolford för ca 220 när det är erbjudande), de håller ju så länge så vanligen behöver man ju inte köpa dem till ordinarie pris eftersom det sällan är akut)
    Wolford är bra! Har köpt ull ibland, därav priset. Föredrar andra material för det mesta dock.
Svar på tråden Vad får ett par strumpbyxor kosta?