Tredje missfallet...
Jag vet att man känner sig ensam men du är absolut inte ensam. Flera av dina vänner har förmodligen fått missfall fast det inte är något man talar om.
Jag har 3 missfall bakom denna graviditeten och det var inget vi pratade om med någon. För det första ville vi inte säga att vi aktivt försökte få nr 3 sen är jag en person som inte VILL älta mina problem med andra. Jag pratar inte om saker, och jag är säker på att det måste finnas fler som mig
Så bara för att folk ser ut att få barn utan problem så behöver det absolut inte vara så.
Nya rönen är ju lite tröstande, kvinnor med många missfall har förmodligen inget problem med fertiliteten, tvärtom. Man är så fertil och har en såpass gynnsam livmoder att ALLA embryon fäster och börjar växa, Även de som normalt inte är livsdugliga.
Kämpa på, det är det enda jag kan säga. Ligger här i v34 med en fullkomligt galen bebis i magen :) Jag hade bestämt mig för att inte försöka mer efter missfall nr 3 utan nöja mig med mina två guldklimpar. Men jag blev gravid direkt efter sista missfallet och inte haft några komplikationer alls.
Kram till dig. Du är INTE ensam. Och man FÅR sörja, precis så länge som känns bra...