• Anonym (Ingen baby!)

Kan ni ta bort den där jävla annoncen om "babylycka"??

Jag har stört mig den i lång tid, varje gång man skall skriva inlägg, eller loggar in så kommer den upp! Från ultraljud till färdig liten baby, med mamma och pappa, brudklänning och allt! Ha lite respekt till dem som  INTE kan få barn, hur mycket de än försöker! Och till dem som kan få barn, men blir utan vare sig "brudklänning/ pappa" eller baby!

Så ta bort den NU!Skrikandes

• Svar på tråden Kan ni ta bort den där jävla annoncen om "babylycka"??
  • Mandarino

Skojar du eller? Då kan ju INGEN reklam visas..

• Anonym

Med all respekt för er som har svårt att bli gravida, men hela världen kan inte anpassa sig efter er. Och Familjeliv är ju trots att en sida för folk som har, eller ska ha, barn.

• Lajkie

Säger som ovanstående - all respekt och förståelse till er som inte kan få barn - men! Den reklamen är ju underbar och hela världen kan ju inte stängas sv för att några har problem i livet.

• Rakad Apa

Hate much?

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym

Ni som tycker det är en bisarr förfrågan har inte haft problem att bli gravida själva va?

Det borde inte vara alltför svårt att koda sidan så att annonserna som visas är olika beroende på var på FL man är. Så att man slipper blöjreklamer och "babylycka" när man är inne på trådarna "Svårt att få barn". Det vore både respektfullt och mer effektivt ur marknadsföringssynvinkel.

• Mandarino
    Anonym skrev 2012-09-08 09:02:15 följande:
    Ni som tycker det är en bisarr förfrågan har inte haft problem att bli gravida själva va?

Det borde inte vara alltför svårt att koda sidan så att annonserna som visas är olika beroende på var på FL man är. Så att man slipper blöjreklamer och "babylycka" när man är inne på trådarna "Svårt att få barn". Det vore både respektfullt och mer effektivt ur marknadsföringssynvinkel.
    Det har ingen betydelse.

Hur gör ni då när ni ser på TV? Ringer TV4 och ber dem ta bort blöjreklamen? Höh..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-08 09:02:15 följande:

Menar du allvar? Ska alla sexleksaksannonser tas bort för att jag blivit våldtagen och inte kan njuta av sex sedan dess? Förlusten av ett fungerande sexliv är faktiskt en stor sorg för mig, men inte skulle jag ens komma på idén att kräva att andra ska anpassa sig. De allra flesta har ett fungerande sexliv. Och de allra flesta kan få barn.
  • Lemio

Håller med! Och göm alla blöjor och barnartiklar inne på Ica så inte fel person kan se dom! Tänker ni inte på dom barnlösa?!

Själv är jag rädd för hundar! Respektlöst att visa reklam med hundmat på tv! Mitt i min lyckliga vardag ska jag behöva bli rädd i mitt eget hem! Usch för tv!

Näe.. Titta åt ett annat håll säger jag. Och anpassa er efter samhället. Samhället kan inte anpassa sej efter er.

• Mandarino
    Anonym skrev 2012-09-08 09:06:37 följande:

Menar du allvar? Ska alla sexleksaksannonser tas bort för att jag blivit våldtagen och inte kan njuta av sex sedan dess? Förlusten av ett fungerande sexliv är faktiskt en stor sorg för mig, men inte skulle jag ens komma på idén att kräva att andra ska anpassa sig. De allra flesta har ett fungerande sexliv. Och de allra flesta kan få barn.
Svar på tråden Kan ni ta bort den där jävla annoncen om "babylycka"??