Inlägg från: Anonym (Panik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Panik)

Hjälp akut!! Toalettproblem!

Finns det någon där ? som är kunnig/har erfarenhet? Jag har panik, brukar alltid ha lavemang hemma men NU har jag inte det jag behöver gå på toaletten men det är omöjligt!!! Det kan inte komma ut!!!! Helt omöjligt, jag får panik, känns som jag ska svimma eller dö! Jag har ingen som kan hjälpa mig, min man är borta över dagen, apoteket i vårt by är stängt!! Jag har provat med termometer med vaselin på men det händer inget vad kan jag göra !!!!!! OBS detta är seriöst!!!

• Svar på tråden Hjälp akut!! Toalettproblem!
  • Anonym (Panik)
    MoonFlight skrev 2012-09-08 11:00:07 följande:
    Spola med dusch slangen kanske? Stoppa in och vrid på
    Men jag kan ju INTE få in duschmunstycket där!! :o
  • Anonym (Panik)
    goabarn77 skrev 2012-09-08 11:01:19 följande:
    När jag var liten hyvlade min mormor av lite (hård) tvål och tryckte upp och det fungerade.
    Vaaaa!!! Okej! Jag har ingen fast tvål har aldrig det nu för tiden
  • Anonym (Panik)

Tack ni två.....mer hjälp/tips!!!!

• Anonym (Panik)
    WeModified skrev 2012-09-08 11:09:44 följande:
    Inte så mycke vatten i häcken för ajsingen , Har du inte en pipett eller nått?
    Pipett??
  • Anonym (Panik)
    Lite Av Varje skrev 2012-09-08 11:11:37 följande:
    Jag har hört att lite flytande tvål på en tops kan hjälpa barn, prova!!!
    Vad för tvål?
  • Anonym (Panik)
    perla2010 skrev 2012-09-08 11:13:32 följande:
    Kiwi, katrinplommon men de lär inte komma ut förrän i morgon.  Varför tar du lavemang? Provat att behandla förstoppning från andra hållet, dvs genom det du äter?
    Perla2010

Jag har läkemedel jag ska ta varje dag men har slarvat med det, jag har använt lavemang när det blivit så här vid annat tillfälle då jag slarvat och det löser ju upp den proppen som sitter där och inte kommer ut, avföringen är alltså hård att den inte kan komma ut!

Jag har exempelvis laxoberal men som du skriver det kommer inte förrän om många timmar och jag har panik nu!
  • Anonym (Panik)
    WeModified skrev 2012-09-08 11:16:56 följande:
    Typ sådan man har när man rensar vax i örat...Orange gummi sak?
    jaha nej
  • Anonym (Panik)

jag har en liten sådan medicin spruta, som jag haft och gett barnen medicin med, kan man fylla den med varmt rent vatten och trycka upp lite?

• Anonym (Panik)
    WeModified skrev 2012-09-08 11:19:21 följande:
    Typ en halv dl knappt ryms det i en sådan, så nått liknande som du kan använda.
    nej den är jätte liten , 5 ml
Svar på tråden Hjälp akut!! Toalettproblem!