• Anonym

Hjälp akut!! Toalettproblem!

microlax finns på vår väldigt minimala konsum. Kolla på ica!

• Anonym

det har hänt för mig med, i absolut nödfall så ta på dig en gummihandske och gräv ut det med fingret, obs detta skadar iallafall min ringmuskel och man får jätteont efteråt,men då släpper magsmärtorna iallafall =( 

• Anonym

Hur länge har du försökt? Ta en bra bok, sätt dig på toa och slappna aaaav, låt det ta den tid det tar. Det kommer ut tillslut! Även om du måste sitta en timme.

Obs har jag gjort ovan själv när jag varit riktigt rejält förstoppad och typ sket coca cola burkar efter en förlossning. Då hade jag nån spricka med så det var som att skita taggtråd.
    Xyloproctsuppar kan vara skönt att trycka upp innan med (om du har det hemma) för det bedövar och gör det lite enklare att komma ut.

• Anonym

Har bara läst TS. Har själv problem med magen då och då.
    Drick vatten med några droppar olivolja i.

• Anonym

Trodde jag skulle svimma av och dö av förstoppning en gång men efter en matsked sirap (ljus) funkade de hur bra som helst. =)
    En sak som man oftast har hemma också.

• Anonym

Hur hemskt det än kan låta ett FINGER tro mig det hjälper det var jag tvungen och göra efter min förlossning annars hade jag dött var så förstoppad.

• Anonym

När dottern hade så tog jag en medicinspruta och fyllde den med barnolja och sprutade in i rumpan. Då kom bajset ut utan problem! Testa det!

• Anonym

Sätt dig på huk och stoppa in fingret så hemskt är det inte och det fungerar om man är riktigt hård då fungerar inte tops och liknande utan man måste känna efter själv.

Svar på tråden Hjälp akut!! Toalettproblem!