Tjej - Känna sig manlig ?
TS don't worry. Jag är själv superkvinnlig, timglasformad kropp, långt hår, ljus röst och hela kittet. Blev raggad på av tjejer (både såna som trott att de varit hetero, bi och flator) långt innan jag var med min första tjej, jag levde som hetero innan och alla trodde att jag var det.
Jag attraherar båda könen och det är jag skitglad för, även om jag inte varit Bi med dragning mest mot tjejer så tror jag att jag skulle varit glad för det.
Jag tänder själv både på klassiskt feminina tjejer och såna som dig, du låter lite som min tjej. Hon är både jättekvinnlig och samtidigt väldigt stark i kroppen, har lite mörkare röst, jobbar som mekaniker :p och gillar sport osv. Utan att vara det minsta butch.
Det attraherar mig jättemycket men innan henne var jag jätteintresserad av flera väldigt feminina tjejer som hade högklackade skor, handväskor, smink osv...
Tjejer raggar INTE på dig för att du verkar "manlig" snarare just för att du är en tjej som är kvinnligt stark.
Tjejer har ju också muskler för faen, tror bara du uppfattas som sexig.
Kan lova att om du verkligen hade sett ut som en kille hade nog inte många varit intresserade som gillar tjejer.
Har aldrig känt attraktion till andra kvinnor, men det här med att DOM raggar på mig/jag känner mig manlig för jag inte är supertjejig, får mig att undra om det är någon underliggande faktor som triggar det - typ att jag inte är hetero.
När man lekte med kompisar så ville alltid DOM va prinsessan, och tvingade mig att spela prins/man, vilket jag hatade...