• Anonym (dejavu)

Hjälp!! Analsex om en timme, hur förbereda sig bäst?

Jag har haft analsex många gånger förr, men efter den sista gången hände det en liten olycka.
    Jag stryker under liten, och då killen faktiskt är i exiten och håller på så är det ju sånt som kan hända.

MEN, hur ska man förhindra det här?

Nya mannen och jag ska ha det inatt, om cirkus en timma.
    Hur ska jag göra för att förbereda mig bäst?!

Ska hoppa in i duschen o känna efter med fingret, men finns det något mer vis?!

Hjälp är väldigt uppskattat,
    jag har ingen lust att känna mig som Baja Maja:)

• Svar på tråden Hjälp!! Analsex om en timme, hur förbereda sig bäst?
  • Anonym

Om man bara bajsat innan är de helt tomt på bajs Iaf 10 cm upp i rumpan sen kan men ta en tops eller finger för att tvätta rent om man vill få se så rent som möjligt.

• Anonym (dejavu)

Jag va inte tom på det bruna. det är ju tydligt det iaf. Men som sagt, är vattnet klart när man är färdig? För nu har jag inte fört upp slangen utan vidgat hålet o spolar. Tack gode gud att karln verkar bli sen, för det här är ingen rolig syn. Äsch va äckligt det där lät.. :S

• Anonym

Spruta skit och tvätta med finger så borde ser vara rent och fint!

• Anonym (?)

Jag har aldrig "förberett" mig på något vis innan analsex, förutom att jag har gått på toa innan under dagen då, men det har aldrig kommit bajs någonstans. Det har varit rent där inne. Vad märkligt hur olika man fungerar!

• Anonym (dejavu)

Tack för alla era svar - men den akuta frågan är när är man klar? hur vet man??

• Anonym

Spolar du fortfarande vatten? i så fall tror jag det är klart nu :)

• Anonym (???)
    Anonym (ofarligt?) skrev 2012-09-09 00:45:36 följande:
    Klart det kan vara farligt med vatten, såvida det inte är sterilt vatten.

Varför dricker man inte ljummet och varmt vatten direkt från kranen?
    Jo, för att det kan vara bakterier i vattnet.

Tror ju inte man blir särskilt påverkad av att få in vatten i analen om det inte är uppenbart smittat, men att säga att det är helt ofarlig är nog att ta i.

va jag dricket ljummet vatten från kran på morgonen.. 
    Och är det mer bakterier i ljummet/varmt vatten än kallt vatten ??  
    Trodde det var okej att dricka vatten från kran i sverige ??  
  • Som snö

Men hur omständligt låter inte det här?
    Vi har ibland analt flera gånger om dagen. Hon skulle ju inte få göra annat än stå i duschen!
    Herregud, allt som oftast duschar vi inte alls mellan gångerna. Lik förbaskat funkar det med både tunga, fingrar och kuk både här och där!
    Att det ska vara så känsligt!

• Anonym (analsex? Ja tack)
    Anonym (dejavu) skrev 2012-09-09 01:47:37 följande:
    Tack för alla era svar - men den akuta frågan är när är man klar? hur vet man??
    Ledsen, somnade, men det är klart då vattnet är klart ja...
  • L i n n

Men fy fan?
    Stoppa upp duschslangen i röven och spola?
    Eller rengöra med tops?

Hahaha.

• Anonym (analsex? Ja tack)
    L i n n skrev 2012-09-09 10:00:29 följande:
    Men fy fan?
    Eller rengöra med tops?

Hahaha.
    Några bättre förslag själv?
  • Som snö

Anonym: jag tror Linns förslag är ungefär "Låta min kille knulla skiten ur mig". Även fast hon kanske skulle uttrycka sig annorlunda.

• Anonym

Man ska enbart förtära kallt vatten från kranen. Trots det finns det folk som använder varmvatten från kranen till vällign t.ex. Gör inte det! Eller till degspad osv. Hm något OT kanske! :)

• Jellybeanbaby
    L i n n skrev 2012-09-09 10:00:29 följande:
    Men fy fan?
    Eller rengöra med tops?

Hahaha.
    HAHAHA håller med. Crazy kids!! SÅÅÅ glad att min generation slapp hela analsex-crazen!!
    Och ni har väl hört om bloggbrudarna som tipsar om att använda apotekets bedövningssalva inför analsex så man inte ska känna att det gör ont! Skrattar ihjäl mig!
  • Anonym (dejavu)
    Anonym skrev 2012-09-09 08:57:48 följande:
    Spolar du fortfarande vatten? i så fall tror jag det är klart nu :)
    Haha nej nu är jag färdigspolad :D
    Gick finemang för min del - killen dök däremot inte upp, han va full och ordäglig och åkte hem, haha - men nu vet jag till en annan gång hur det funkar och att det funkar :)
    Anonym (analsex? Ja tack) skrev 2012-09-09 09:15:54 följande:
    Ledsen, somnade, men det är klart då vattnet är klart ja...
    Ingen fara, hoppas du sov gott:)
    jag experimenterade deluxe här hemma men märktes tydligt när det var färdigt, hade lite ångest där ett tag dock ^^
    Som snö skrev 2012-09-09 09:12:25 följande:
    Men hur omständligt låter inte det här?
    Vi har ibland analt flera gånger om dagen. Hon skulle ju inte få göra annat än stå i duschen!
    Herregud, allt som oftast duschar vi inte alls mellan gångerna. Lik förbaskat funkar det med både tunga, fingrar och kuk både här och där!
    Att det ska vara så känsligt!

Det var omständigt, hahaha.
    Har aldrig gjort det förut, har fungerat alldeles utmärkt genom alla år, men som sagt, den senaste gången jag hade det hände en liten olycka, och kände inte att jag ville vara med om det igen med min nya :)

• Englia

I ljummet vatten som stått ett tag i vattenledningar kan bl.a legionella bakterien växa till sig. Drick aldrig ljummet vatten moa.

• Jellybeanbaby
    Englia skrev 2012-09-09 16:30:46 följande:
    I ljummet vatten som stått ett tag i vattenledningar kan bl.a legionella bakterien växa till sig. Drick aldrig ljummet vatten moa.

sant! o även om det inte finns den farliga legionella-bakterien så finns det andra bakterier däri. Pga legionella ska varmvattnet hålla över viss temperatur, så det inte kan leva. tror det är 45 grader men är ej säker.
  • Anonym
    Englia skrev 2012-09-09 16:30:46 följande:
    Har du risk för legionella bakterier i vattnet så har du gjort något fel, skulle inte tro att det är många i Sverige som har sitt varmvatten så kallt och så dålig cirkulation.

På sjukhus och stora anläggningar så kan det möjligen bli legionella men privat så har man för små system så där är det i princip omöjligt.

Det man behöver bry sej om är kopparen som kan medfölja.

Eftersom jag vet riskerna med varmvatten så använder jag alltid varmt vatten direkt ifrån kranen..
Svar på tråden Hjälp!! Analsex om en timme, hur förbereda sig bäst?