• Anonym (vi vill testa)

Rengöra inför analsex?

Hej!
    Vi är ett ungt par som vill testa analsex för första gången. Ingen av oss har testat förut.

Jag känner mig nervös för att det ska lukta bajs... Har hört att man kan rengöra först, men hur gör man??

Snälla hjälp, jag vill inte testa utan att rengöra först...

• Svar på tråden Rengöra inför analsex?
  • Anonym

Jag har bara duschat innan. Det räcker. Annars antar jag att lavemang är lösningen. Man ska inte hålla på med tvål och sånt i rumpan i alla fall.

• Anonym

Finns "nybörjarguide" att köpa  
    I den står bla. att om man väntar några timmar efter man haft avföring, så är nedre delen av tarmen ren. Det går automatiskt. Vill man kontrollera om man har avföring i ändtarmen, kan man föra in ett finger i slidan, och känna mot bakre väggen. Finns det avföring där så känner man det.
    Man ska inte tvätta med tvål, då retar man slemhinnan.

Tar man lavemang, ska det vara kroppstempererat, utan tillsatser, och bara små mängder, som man inte ska försöka hålla kvar någon längre stund. Dessutom behöver man vänta med analsex flera timmar efter ett lavemang, för att slemhinnan ska kunna suga upp vattenrester.....annars blir det...hm....inte så kul.  

• Anonym (vi vill testa)

Hm, okej, tack. Då vet vi. Ska försöka med att tömma tarmen ett tag före och sen ta en dusch innan...

• Anonym

Det finns en kroppsdel som inte behöver rengöras före sex - slidan. Använd den!!!

• Blaha

Anonym: Men nu vill TS testa analsex så vad har hennes fitta med saken att göra?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-10 08:54:53 följande:
    Det finns en kroppsdel som inte behöver rengöras före sex - slidan. Använd den!!!
    Det kan man väl tröttna på. Finns så mycket mer att utforska på kroppen än det mest uppenbara.
    Analsex kan vara jätteskönt om det görs rätt och man är lyhörd mot sin partner.
  • Anonym
    Blaha skrev 2012-09-10 09:00:48 följande:
    Anonym: Men nu vill TS testa analsex så vad har hennes fitta med saken att göra?

Det är bättre att använda sig av en kroppsdel som är gjord för ändamålet. Analöppningen är till för att föra ut kroppens avfall!

• Blaha

Anonym: Och det bestämmer du eller? Jag tror vuxna människor kan bestämma över sina stjärthål alldeles själv.

• Blaha

Vadå bättre, varför är det bättre? Förklara det du.

• Anonym (vi vill testa)

Om du "anonym" inte vill testa analt eller inte gillar det, varför läser du överhuvudtaget i en tråd som handlar om det? Obestämd

Svar på tråden Rengöra inför analsex?