• Anonym (vi vill testa)

Rengöra inför analsex?

Hej!
    Vi är ett ungt par som vill testa analsex för första gången. Ingen av oss har testat förut.

Jag känner mig nervös för att det ska lukta bajs... Har hört att man kan rengöra först, men hur gör man??

Snälla hjälp, jag vill inte testa utan att rengöra först...

• Svar på tråden Rengöra inför analsex?
  • Anonym

Finns de som rengör slidan med......Träffade en kvinna som tvättade sig så ofta för att vara fräsch, (med bakteriedödande medel dessutom...) så hon började bli skinnflådd. Inte alls ovanligt att kvinnor överlag tvättar för mycket, ofta med tvål i underlivet. 

Analsex, rätt utfört, är jätteskönt, gör inte ont, och för mig som kvinna ger det betydligt bättre stimulans, och jag kommer närmare orgasm än vad jag gör vid ett vaginalt samlag. Dessutom tycker jag att det är lättare att smeka sig själv då, än när det är en penis i vägen  

• Anonym
    Anonym (vi vill testa) skrev 2012-09-10 09:08:58 följande:
    Om du "anonym" inte vill testa analt eller inte gillar det, varför läser du överhuvudtaget i en tråd som handlar om det? Obestämd

För att jag naturligtvis läser i vilka trådar jag vill!
  • Anonym (vi vill testa)
    Anonym skrev 2012-09-10 09:11:44 följande:

För att jag naturligtvis läser i vilka trådar jag vill!
    Klart du gör! Men din åsikt i frågan är inte allrådande...
  • Som snö

Anonym: klart du får läsa var du vill. Precis som vi knullar i vilket hål vi vill!
    Och jag förstår att du läser om det. Det ÅR eggande! Ditt lilla snusko!

• Anonym
    Som snö skrev 2012-09-10 09:58:05 följande:
    Anonym: klart du får läsa var du vill. Precis som vi knullar i vilket hål vi vill!
    Och jag förstår att du läser om det. Det ÅR eggande! Ditt lilla snusko!

Tummen upp
  • Anonym

Fittan = barnhålet
    Röven = glädjehålet
    Så tycker jag

• Adonis

Hahaha ett skratt förlänger livet och fick ett gott skratt av att läsa denna tråden. Håller med om att var och en gör precis vad man vill med sitt stjärthål  Flört

• Anonym (Singelman)

Två singelmorsor satt i baren på Harrys och tog en öl. Då frågar den ena "Har du testat att låta någon kille ta dig i det andra hålet någon gång" varpå den andre svarade: "Nä fy fan då kan man ju bli gravid!" Tungan ute

• Anonym (Mr Perfect)
    Anonym skrev 2012-09-10 08:54:53 följande:
    Det finns en kroppsdel som inte behöver rengöras före sex - slidan. Använd den!!!

Äh, dra till Livets Ords debattforum istället...
  • Ugflickan
    Anonym (Mr Perfect) skrev 2012-09-10 22:23:12 följande:

Äh, dra till Livets Ords debattforum istället...
    I de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna
  • Anonym

Men varför ska du låta han röra runt inne i ditt skithål om du är så rädd för bajs? Kanske bättre att köpa en dildo och prova på din kille först så vet han ju hur det är och om det kommer lite bajs på dildon kan du ju visa han det när du har knullat klart han så är han ju beredd på vad som kan komma på hans snopp sen, eller hur!

• Curi Ousity
    Anonym skrev 2012-09-11 20:43:18 följande:
    Men varför ska du låta han röra runt inne i ditt skithål om du är så rädd för bajs? Kanske bättre att köpa en dildo och prova på din kille först så vet han ju hur det är och om det kommer lite bajs på dildon kan du ju visa han det när du har knullat klart han så är han ju beredd på vad som kan komma på hans snopp sen, eller hur!

undrar hur j*vla tråkig och irriterande någon (Anonym, som vanligt) kan bli egentligen..?!? Gå och självdö någonstans, så man slipper höra meningslöst och helt irrelevant skitsnack! Vill man prata bajshantering, så borde man kunna få göra det utan idiotiska kommentarer. Ber om ursäkt för OT och allt det där, men blir bara så trött på tjockskallar ibland... :)
  • Curi Ousity

vill helst inte ha rengjort alls innan, utan vill helst att kuken kommer ur brun och kladdig! Sen vill jag att hon njuter av att ta den i munnen ... :P

• Som snö
    Curi Ousity skrev 2014-02-16 08:37:38 följande:

vill helst inte ha rengjort alls innan, utan vill helst att kuken kommer ur brun och kladdig! Sen vill jag att hon njuter av att ta den i munnen ... :P

Och sen hångla! Bästa!
  • sch32
    Curi Ousity skrev 2014-02-16 08:37:38 följande:

Åh, vissa trådar ska man inte läsa när man är spybakis. Skulle du slicka en nerbajsad kussimurra?
  • Curi Ousity
    sch32 skrev 2014-02-16 09:50:26 följande:
    Åh, vissa trådar ska man inte läsa när man är spybakis. Skulle du slicka en nerbajsad kussimurra?

skulle jag absolut göra om jag visste hur skönt kåt du blev av det! :P Vill du testa? ;)
  • Curi Ousity
    Som snö skrev 2014-02-16 09:22:23 följande:
    Och sen hångla! Bästa!

blir avis om du har en sån partner ... :P
Svar på tråden Rengöra inför analsex?