• Ny068

Piercing i fittan, måste jag ta ut den?

Jag har en piercing som jag ääänskar, den är i ..vad säger man..över klitoris liksom. Jag antar ju att jag måste ta ut den? Är i v.25 imorgon. När borde jag ta ut den? Vad händer om jag INTE tar ut den?

• Svar på tråden Piercing i fittan, måste jag ta ut den?
  • Nyfiken gul

prata med din barnmorska, du bör ta ut den före förlossningen i alla fall 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Ny068
    Nyfiken gul skrev 2012-09-11 17:54:01 följande:
    prata med din barnmorska, du bör ta ut den före förlossningen i alla fall 
    Ska dit nästa tisdag, kollar då :) Tack!
  • funksoulbrother

Jag tror att det blir lättare att göra en kvalificerad bedömning om du läger upp en bild.

Gärna på brösten också.när du ändå är igång.

• Blgebo

Sitter den i kappan så ta iaf. ut den innan du åker in till förlossningen. Fram till dess kan den sitta i. och ta med den, så kan du ju sätta i den efteråt igen. Det är inget område som töjs ut under grav, men däremot kan man fastna i, eller så kan man få brännskador vid ev. operation. 

• Ny068
    funksoulbrother skrev 2012-09-11 19:01:48 följande:
    Jag tror att det blir lättare att göra en kvalificerad bedömning om du läger upp en bild.

Gärna på brösten också.när du ändå är igång.

Så otroligt fånig kommentar.
  • Ny068
    Blgebo skrev 2012-09-11 19:03:52 följande:
    Sitter den i kappan så ta iaf. ut den innan du åker in till förlossningen. Fram till dess kan den sitta i. och ta med den, så kan du ju sätta i den efteråt igen. Det är inget område som töjs ut under grav, men däremot kan man fastna i, eller så kan man få brännskador vid ev. operation. 

Tack så jätte mycket! Hoppas den inte hinner växa igen, har ingen aning hur fort det växer ihop där nere.
  • Blgebo
    Ny068 skrev 2012-09-12 10:01:19 följande:

Tack så jätte mycket! Hoppas den inte hinner växa igen, har ingen aning hur fort det växer ihop där nere.
    Inte så fort iaf. Sätter du i den efteråt borde det gå bra. Ju längre tid du väntar desto värre är det. 
Svar på tråden Piercing i fittan, måste jag ta ut den?