Inlägg från: Anonym (ångest) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ångest)

Hjälp!! Är det farligt att svälja snus?

Förut åt jag Cornflakes med mjölk och glömde spotta ut snusprillan. Hade banan i också så det blir ju lite glidig konsistens eller vad man säger, men fråga mig inte hur det gick till, i alla fall råkade svälja snusprillan!'
    Detta var 1 timme sen, det känns inget konstigt, har inte ont eller någonting alls.

Är detta farligt eller kommer det bara komma ut den naturliga vägen?Kan man göra nåt?

fy!!        

• Svar på tråden Hjälp!! Är det farligt att svälja snus?
  • Anonym (ångest)
    Frontline skrev 2012-09-11 21:18:39 följande:
    Om det vore farligt så skulle jag vara död för runt 30 år sen då man dagligen sväljer lite snus...

Nej det är inte så speciellt farligt men det är inte gott så mycket vet jag...

Jag menar inte saften utan hela prillan. Alltså, det var en portionssnus. Men bra att det inte är farligt. detsmakade ingenting i alla fall.
  • Anonym (ångest)
    bradfield skrev 2012-09-11 21:20:33 följande:
    Haha jag vet en tjej som hade en rutin varje dag innan hon somnade: Öppna en snuspåse och äta lite av den! Har svårt att tänka mig att det är farligt, alla ämnen som är i snusen får man ju ändå i sig.
    På riktigt?! hahaha, vad sjukt. Men i och för sig är det väl blad i. känner mig lite lugnare. Trodde man skulle spy men nej. Tänkte på plasten som är runt omkring den också...  
Svar på tråden Hjälp!! Är det farligt att svälja snus?