Inlägg från: nyfödd ug |Visa alla inlägg
  • nyfödd ug

Avsugning långt ner i halsen, teknik??

Som någon skrev: Övning ger färdighet. Det kan hjälpa att luta huvudet lite bakåt. Men själv tycker jag det är en del av det hela att få kväljningar och även kräkas lite ibland =P 

• nyfödd ug
    Anonym (Anon) skrev 2012-09-24 19:58:03 följande:
    Om jag skall vara ärligt så är det visuella och själva handlingen halva grejen. För det är inte skönare på något sätt om man jämför den med en bra avsugning med mun, tunga och hand. Den som tvivlar på det jag säger här kan föreställa sig en deep throat men där mottagaren inte ser något. Tänk sedan att du sedan ser och du förstår vad jag menar. Sen finns det ju dom som går igång på att det är lite kinky, kanske att det kan användas för att dominera någon och en del gillar ljudet och att det ibland blir mycket saliv.
    Min älskare gillar att se hur sminket och saliven rinner, och så gillar han att jag anstränger mig. Precis som jag tänder på att bli använd på det sättet och att anstränga mig för att ge honom njutning.
  • nyfödd ug
    Agridulce skrev 2012-09-30 23:12:07 följande:
    Jag tänder själv på att få suga djupt och intensivt så saliven och sminket rinner. Att mannen också tänder på det är en bonus.
    Jo, samma här :) Det är väldigt hett.
Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??