• darkangel82

Flashback

Fråga vad fan är flashback?! Jag fattar ingenting massa pratar om denna grej o jag som bott under en sten det senaste 30 åren fattar ingenting?

• Svar på tråden Flashback
  • Lindsey Egot the only one

Fast grövre! Och jag som tyckt att mycket hör är det.

• grind

Det är ett forum på Internet som främst är riktat mot män. 

Familjeliv är som en kvinnlig motsvarighet till Flashback även om det finns en del män här också.

• Anonym (?)
    grind skrev 2012-09-12 00:53:42 följande:

Familjeliv är som en kvinnlig motsvarighet till Flashback även om det finns en del män här också.
    Mot män? Den känslan har inte jag fått. Det är ett forum riktad till dem som uppskattar 100% åsiktsfrihet - kvinna som man. Det är med andra ord högt i tak.
  • Anonym (sune)
    LindaEfraim skrev 2012-09-12 00:48:36 följande:
    Fast grövre! Och jag som tyckt att mycket hör är det.
    Det beror ju också på vilka ämnen du går in på.!
    Tycker det finns väldigt mycket matnyttigt där, om man som jag blir jättenyfiken om en kändis åkt fast för tex rattfylla eller knark och  man vill få reda på vem så går man in påFB  . De har ju tom fått pris för de satte fast han Terje fotografen.
  • Anonym

Håller inte alls med. Familjeliv är ett familjeforum i första hand och de som hänger här är i mångt och mycket intresserad av familjerelaterade frågor. FB har forum som rör nästan alla delar, även om många av deras användare kanske särskilt vurmar för den politiska och yttrandefria delen. Jag tycker inte att FL är en kvinnlig motsvarighet.
  • Tjenixen

lol det är inte riktat mot män vilken sten bor du udner?

Flashback kan man prata mer saker utan att det tas bort.. dom har även grövre ämnen och i stort sett allt mellan himmel och jord diskuteras även lagliga och olagliga saker går o prata om.  
  • jaghopparhögt
    Tjenixen skrev 2012-09-12 01:06:18 följande:

lol det är inte riktat mot män vilken sten bor du udner?

Flashback kan man prata mer saker utan att det tas bort.. dom har även grövre ämnen och i stort sett allt mellan himmel och jord diskuteras även lagliga och olagliga saker går o prata om.  
    Inte tv-kort :D
  • Tjenixen
    jaghopparhögt skrev 2012-09-12 01:08:43 följande:
    Inte tv-kort :D

sant  hehe.. ok det mesta mellan himmel och jord bara det inte är tv kort och koder :P
  • Lindsey Egot the only one

Min dotter blev dog vid 20:30 och 21:09 stod det på FB. 23:37 står hennes namn med! Så effektiva är de på FB!

Svar på tråden Flashback