Bästa SITTvagnen, för stadsliv!
Ja, behöver en sittvagn.
Vilken ska jag välja om jag vil ha en:
-enkel att köra (svängbara framhjul)
-Smidig att fälla ihop (ska få plats i en sedan)
-lätt vikt
-Givetvis hyfsat snygg!
Ja, behöver en sittvagn.
Vilken ska jag välja om jag vil ha en:
-enkel att köra (svängbara framhjul)
-Smidig att fälla ihop (ska få plats i en sedan)
-lätt vikt
-Givetvis hyfsat snygg!
Babyjogger City Mini!!! Kolla hemsidan, så smart hopfällning.
Saknar man inte en bygel därfram?
Nej, men det finns som tillbehör. Finns även bricka.
aha, då blev den intressant!!!! =)
Verkligen kanonvagn sålänge man inte bara går på landet med den. Outstanding vid shopping.
Är själv ute efter en smidig sittvagn. Föredrar dock större hjul så man kan ta sig fram även i snö.
Är inne på en UJ mountain buggy. Blir relativt liten när man fäller ihop den.
Och vill du ha en vagn som även passar på landet rekommenderar jag Baby Jogger City Mini GT (för att spinna vidare på "goabarns" rekommendation.) Otroligt nöjd!
(har en bricka över till BabyJogger för övrigt )
Håller helt med, baby jogger city mini!
Vi är väldigt nöjda med bugaboo bee+. Bygeln till britax b-mobile passar perfekt att fästa på chassit, men kan bara anvöndas i framåtvänt läge. Dottern, som fortfarande åker bakåt verkar inte sakna den alls dock :) Lätt att fälla, tar ingen plats, väger lite, smidig :) Ingen terrängvagn dock ;)
Chicco liteway ! Har vart suverän för oss, kan ha fullt liggläge, blir som en paraplysulky vid ihopfällning, väger nästan inget, snygg e den med ;)
Vi har brio race och bor mitt i stan.
Bra sitt och vil utrymme, enkel att fälla ihop.
Bugga Bee.
UJ, blir inte den väldigt lång ihopfälld? Våra kompisar hade lite svårt att få in den i bagaget i en normalstor bil.
Uj blir väldigt lån. Så liten hopfälld skulle jag inte skryta ned.
Flisan79 - kolla på Baby Jogger City Elite. Som UJ mountain buggy fast bättre.
www.babyjogger.se/cityelite.aspx
Mayia1: tack, ja den skulle ju funka.
Nu vet jag inte hur gammalt ditt barn är, men vi har en Quinny zapp till sonen som vi skaffade när han var ca 2 år. Den blir pytteliten ihopfälld och passar i vilken småbil som helst. (Går t o m att lägga på golvet i utrymmet bakom bilbarnstolen). Nackdelen är att den endast är framåtvänd och har heller inget viloläge men om man köper den nyare versionen, zapp extra, går sittdelen både att vända och fälla.
Är också inne på Babyjogger-spåret, har själv en fyrhjulig City Mini, men skulle nog köpt en Versa idag. Kan vara vänd åt båda hållen, har uppfällbart fotstöd och tydligen ska den ha samma hjul som Mini GT vilket gör att jag tror den funkar bra både i stan och på landet. Jag har för övrigt kört min City Mini på skogsvägar, kanske inte helt optimalt men det går...
MacLaren!
Bugaboo bee! Så jäkla smidig!