• Anonym (TS)

När jag bajsat blir det oljigt på vattnet i toan - varför?

Jag äter en hälsosam, ekologisk och varierad kost. Äter ingen pasta/bröd och ganska lite kolhydrater och mer protein/grönsaker men inte överdrivet med fett (alltså ingen LCHF).

Jag har haft problem med magen i många år, förstoppning varvat med lösare som ser ut som en komocka (ursäkta detaljer). Och nu har jag uppmärksammat att när jag går på toa och bajsar så blir det oljigt på vattenytan i toan.
    Undrar om detta är normalt och varför det blir såhär?

• Svar på tråden När jag bajsat blir det oljigt på vattnet i toan - varför?
  • Anonym (jag med)
    Anonym (TS) skrev 2012-09-12 09:31:51 följande:
    Jag äter en hälsosam, ekologisk och varierad kost. Äter ingen pasta/bröd och ganska lite kolhydrater och mer protein/grönsaker men inte överdrivet med fett (alltså ingen LCHF).

Jag har haft problem med magen i många år, förstoppning varvat med lösare som ser ut som en komocka (ursäkta detaljer). Och nu har jag uppmärksammat att när jag går på toa och bajsar så blir det oljigt på vattenytan i toan.
    Undrar om detta är normalt och varför det blir såhär?

SÅDÄR HAR JAG OCKSÅ HAFT!!! Vet inte vad det beror på, men det känns som om det kan handla om att man ätit för oljig mat och kroppen inte kunnat ta hand om oljan! Ska googla runt lite nu
Svar på tråden När jag bajsat blir det oljigt på vattnet i toan - varför?