Jag blev det för några veckor sedan!
Var ute på min kompis möhippa. Hade verkligen inte tanken på att ragga den kvällen. Vi alla står på dansgolvet och dansar och har kul. Helt plötsligt så känner jag hur någon kommer upp bakom mig, vänder mig om och fastnar i hans ögon och vi båda två bara står och stirrar på varandra i nån minut, känndes som en evighet. Sen umgick vi resten av natten. Sen tidigt på morgonen så sa vi hejdå, jag tog en spårvagn hem och han åkte hem till sig. Vi bytte nr. Jag tänkte massa på honom men försökte slå bort han från mina tankar, för jag hade haft en massa jobbiga dejter innan. Efter 3dagar så smsade han mig - Kan inte sluta tänka på dig! Sen dess har vi umgåtts varje dag. Trodde aldrig man kunde känna såhär! Helt överväldigad, haha :D
Är väl medveten om att man kommer komma ur denna bubblan sen, men just nu njuter jag något fruktansvärt mycket! Och undertiden lär vi känna varandra mer och mer, blir mer och mer kär för varje dag som går! Lite farligt att känna såhär mycket på så liten tid, men det är inget man kan hjälpa, bara att flyta med i det härliga och ta det som det kommer!