• Anna bella

Ngn som har en tako laret vagn? Bra? Dålig?

Funderar på att köpa en tako laret vagn, den verkar bra och prisvärd! Ngn som har någon erfarenhet av dessa vagnar? Har en tre åring som ska ha ståbräda, sitter och försöker se på bilderna om det är möjligt till vagnen.. Så.. Någon som vet något om dessa vagnar? 😊

• Svar på tråden Ngn som har en tako laret vagn? Bra? Dålig?
  • Pralina

Vi har köpt en men väntar nu på bebis så har inte fått testa den ordentligt. :) men är supernöjd än, den känns och ser rejäl ut. Inte plastig och smäckig som jag var rädd för. Vi har köpt en ståbräda till och testat lite med 2 1/2 åringen och de verkar funka bra!

Nåt spec du undrar över annars?

• Elena87

Puffar!! Vill också veta :)

Har kollat på bilder på google från polska sidor och ibland ser den lite glansig ut i tyget. Är det så eller är det bara blixten som ger den effekten?

Pralina köpte du också babyskyddet?

• Pralina

Tycker inte att vår är glansig, har en helsvart. Var oxå rädd för att den skulle se plastig och glansig ut men de tycker jag inte. Vi köpte inte bilstol, eftersom de bara går att fästa med bälte i bilen, finns ingen bas. Vilket vi tyckt varit guldvärt. Men då åker vi mycket bil med.

• vivvos

Hej, hur tycker ni stötdämpningen är? Går mycket på ojämn mark... har ni upptäckt något negativt med vagnen?

• Pralina

Tycker dämpningen är helt ok. Haft en baby travel Amsterdam förut och mot den är takon som en dröm :)

• vivvos

Ahh vad bra :)
    När jag läser om den verkar den vara rätt stor och tung? Både att gå med och ihopfälld, är det något du känner?

• Eba

Hej! Jag väntar mitt första barn och har blivit intresserad av tako laret. Någon som har lust att lägga upp lite bilder så man kan se hur den ser ut i "verkligheten"?

• Elena87

Mitt tips är att googla :)

Har hittar massor på polska sidor/bloggar.

Det verkar som att de flesta som har Tako i Sverige har en jumper x.. Har nästan bara hittat såna i svenska bloggar och här på FL.

• Eba

Jag har googlat massor, men tycker ändå det var svårt att hitta framförallt bilder som inte är produktbilder.

• Pralina

Ja lite tung är den att lyfta in och ut i bilen. Men de är ju många vagnar!

Bebis är nu sex veckor och jag är jätte nöjd med vagnen! Ska testa lägga upp bilder, har aldrig gjort de.. :)

Svar på tråden Ngn som har en tako laret vagn? Bra? Dålig?