• Mandarino

får inte träffa min fästmans dotter för biomamman

Men fan vad förbannad jag blir. Sätt dig in i hennes situation! Fel eller inte men hade det varit min sambo som lämnat mig för en annan brutta när jag var gravid så vet i fan om jag hade låtit honom träffa barnet!

När man skaffar barn med någon så gör man det med någon man älskar och som man tror att man kommer att leva resten av sitt liv med. Kan man då enkelt glida undan och lämna sin gravida flickvän för en annan kvinna så älskar man ta mig fan inte den personen som bär ens barn och det har man heller aldrig gjort.

Det må vara fel att inte låta en pappa träffa sitt barn men är man så jävla skitig så är frågan om man ens är värd ett barn. Men nog om det.

Jag undrar hur du hade reagerat om du som gravid blev lämnad av din man för en annan kvinna? Hade du då bjudit hem den kvinnan till dig på en kopp kaffe när barnet var fött? Hur i helsike tänker du människa?

• Mandarino
    Anonym skrev 2012-09-14 08:17:36 följande:
    Oj, det handlar inte om barnet alltså, utan att ge igen på pappan. Ja där ser man hur vissa kvinnor resonerar.

Nu var det ju iofs inte riktigt så jag menade. Men om pappan är otrogen och lämnar en flickvän han precis gjort med barn så skulle iaf jag resonera som så att pappan varken bryr sig särskilt om mig eller barnet. Det är oansvarigt, omoget och jävla skitigt. Om pappan resonerar så när mamman är gravid hur blir det då när barnet kommer?

Ska han överge barnet för sin kvinna och/eller för andra saker?

Givetvis har en pappa rätt till sitt barn och det har inte med hämnd att göra. Men den handlingen som pappan i detta fall gjort är för mig ett bevis på att han inte är kapabel att tänka och att han fortfarande leker sig fram i livet.
  • Mandarino

Men fattar du inte på riktigt? Åh vilken hemsk människa du är.

Och JA mamman har rätt att neka att barnet är hos dig. DU har INGEN rätt att träffa barnet!!!

• Mandarino

Men vad som hänt dig i ditt liv har inget att göra med Biomamman.

Så du är en sådan människa som bara kan tycka synd om dig själv.

Kom igen! Jag har också varit tillsammans med en kille som slog mig sönder och samman. Bruten käke, inlagd på intensiven fler gånger än vad jag är kapabel att räkna till. Jag var 18 år och ensam med min pappa när han fick en kraftig hjärtinfarkt och dog. Men inte fan gör det att jag inte kan sympatisera med andra människor.

Så jäkla larvigt.

Svar på tråden får inte träffa min fästmans dotter för biomamman