• nymedlem

får inte träffa min fästmans dotter för biomamman

Barnet är så litet och du och pojkvännen har nyss träffats.

Ge det ett år innan du blandar dig i barnets liv.

Låt pappan och mamman sköta den biten och träffa pappan all övrig tid istället

Elakt att säga kanske, men man vet ju inte hur länge du finns kvar i bilden efterssom ert förhållande är så nytt.

• nymedlem

lam: I all välmening så förstår jag att du försöker hjälpa i denna tråd, men jag tror du hamnar väldigt snett när du direkt t r o r att mamman vill ha ts kille (fästman ...whatever ..) tillbaka och att mamman dels hatar ts, dels vill ha pappan "och den familj" hon önskade.

Du vet att alla biomorsor tänker inte så som du tror, alla biomammor vill inte ha sitt gamla ex utan är snarast tacksamma över att nån annan stackare tagit över deras gamla trash.... Tänk om det är SÅÅÅ hon tänker lam?!

• nymedlem

Här är MIN STORY SOM LIKNAR BIOMAMMANS!!

Jag och min dåvarande planerade barn, jag ville ifs vänta lite då jag nyss fått mitt drömjobb men vi åkte runt och letade hus.

Nu kanske någon känner igen mig, men jag bryr mig inte, skriver iaf!!
    Jag jobbade som flygvärdinna, VI var sååå lyckliga över graviditeten och allt kändes så bra.

Efter en weekend flygning så kommer jag till Arlanda vid 1 tiden på natten. (jobbat alltså)

Lyssnar av min svarare och förväntar mig söta meddelanden.... (hjälp, har gått 10 år, men jag får tårar i ögonen nu när jag skriver om den tyngsta tiden i mitt liv). Men får ett kort meddelande om "vi har inte haft det så bra, inget barn kan rädda vårt förhållande....bla bla)....

Om någon vill höra resten av storyn så tipsar jag om en stoooor skål popcorn - det värsta är att min story är tyvärr sann ...

• nymedlem

Lite mer måste jag ju säga

Jag åkte inte hem till "oss" utan till min gamla lägenhet.

Klockan var seeeent nu, men jag krävde svar, då sa han att han träffat en ny och skulle precis åka till henne.

Jag trodde honom inte :

Vi som var sååå kära
    Han som ville ha barn med mig

Osv

Jag blev sååå förbannad PÅ HENNE som precis som du ts själv hade en bebis.

Sjukt är det!!!!

Svar på tråden får inte träffa min fästmans dotter för biomamman