• MammaCh

Rengbågsförsök?

Hej o hallå! Hoppar också in i tråden om jag får! Kul att följas åt med er som också är i temp/äl/väntan/symptom??/testtider. Själva har ni n gjort insemination 3 denna omgång o väntar nu på bim den 28/9. Lååångt väntan! Svagt plus både på försök 1 och 2 men nej, på typ bim+3 har tant röd otrevligt nog bjudit in sig själv båda gångerna. Hoppas såå på att hon ska hålla sig borta nu i sisådär nio månader. Hoppas, hoppas. Vågar inte ha för stora förhoppningar dock, men försöker vara lagom glad över att brösten känns lite svullna o att jag är trött o grinig. Minsann, mår jag inte lita illa också?? Aaah, clearblue tjänar en förmögenhet på såna som oss... Hur går det för er andra? Håller tummar!!

• MammaCh

Hej! Förlåt för lång bortavaro! Blev så trött på att det inte funkade att jag har haft FL-paus ett tag nu. Gjort 6 försök i Danmark på 7 månader utan resultat (två svaga plus de första gångerna). Tog sen o la pengarna på en skön gran canaria-resa för fylla på krafterna, kändes som bra beslut! Men ja vi får väl se hur vi ska göra nu. Är ju ingen billig verksamhet detta så att säga...! Är vid hyggligt gott mod iallafall fall och njuter av vår 3-årings framfart. Vi är ju lyckligt lottade redan och måste nu fundera över vad som är bäst för oss alla. Gagnar det verkligen vår pojk att vi lägger varenda krona på danmarksturer? Att vi lever efter ägg-o-sovklocka? Aaahhh svårt! Lycka till alla ni som är på G!

Svar på tråden Rengbågsförsök?