Rengbågsförsök?
Grattis erikalinnea!! :)
Grattis erikalinnea!! :)
Infinity: fy vad tråkigt... :(
Hej på er! Jag är också kvar. Väntar på ÄL i början av nästa vecka. Jättegrattis Huffen!!!!! Åh vad härligt! :)
Här kissas det på ÄL-stickor...tänk vilket planerande för kissningarna :) för att inte tala om hur det är på jobbet. Eftersom jag helst vill kissa i burk o inte direkt på stickan så tar ju jag med mig handväskan med hela "arsenalen" till toa. *vissel, vissel* går man där genom hela kontoret med handväskan i ett krampaktigt grepp o försöker spela nonchalant. Herregud, hoppas de tror jag har mens eller nåt :)
Akademiska tycker att man bara ska testa med morgonurin men jag har alltid fått höjning då jag testat på em/kväll. Hur har det varit för er?
Lyckan: Du verkar ha svar på alla mina frågor ;) tack för det.
AnnaTr: Haha, ja baskemig! :) nu vill jag ha glad gubbe imorgon!
Ingen glad gubbe. Jag hoppas på morgondagen istället. Blir så besviken på min kropp som trilskas o inte är medgörlig...
Ingen glad gubbe igår o ingen nu på morgonen heller. Typiskt. Fick inte utslag på testerna i september o verkar inte få det nu heller. Har ni hört talas om att man kan hoppa över en månad så där bara?
Jag håller också mina tummar o tår för att det var falskt alarm o att knytet är kvar :)
Jag väntar på mens idag eller imorgon. Sedan är det att räkna ner till ÄL.