• rainbow1

Rengbågsförsök?

Repan: vad spännande !!
    Tusenliljor: hoppas det blir bättre nu :)!

• rainbow1

Grattis SannaM ! Vi håller tummarna :)!
    Finns det någon här som möjligtvis bor i Uppsala?

• rainbow1

Vi har två tvillingpojkar på 3,5 månad och det är helt underbart ! Hoppas det tar sig för er, våra blev till genom insemination på akademiska :) ett stort lycka till till alla som är mitt uppe i försöken :)!

• rainbow1

SannaM vi har kollat upp det eftersom vi fått tvillingar. Vi vill använda samma donator om vi ska ha fler barn, men då måste Reproduktioncentrum ringa upp donatorn och fråga honom om det är okej, vet dock inte hur det funkar om man inte vill ha samma donator. Sen vet jag inte om han har hjälpt 6 familjer med 2 barn då finns man ju inte med i registret om han då får hjälpa"oss"

• rainbow1

Man kan få hjälp med ett tredje barn med samma donator om han godkänner det och inte uppfyllt "kvoten" så att säga.

• rainbow1

Det är bara min fru (J) som har burit,och skulle det bli aktuellt med ett syskon så kommer hon få bära igen pga att vi(jag) har så mycket sjukdomar i min släkt och som två tjejer har vi ju turen att kunna välja ;)!

• rainbow1

När vi gick där så hade vi Johannes och har bara bra intryck av honom, sen hade vi en kvinna och hon var inte bra alls, sen hade vi en kille som gjorde själva inseminationen och han var verkligen jätte bra (dock otur med så många olika)

• rainbow1

Min fru testade -2 dagar och det var negativt , 2 dagar senare blev det ett + med tvillingar så det är inte säkert att det är negativt :)

Svar på tråden Rengbågsförsök?