Inlägg från: Anonym (orolig mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig mamma)

Ang vårdnad om barn

är gravid igen har en 16månaders son. och öga detta drog pappan till barnen han vill inte ha fler och jag vill inte ta bort mot min vilja nu börja han redan bråka om vårdnad . han vill ha delad vårdnad som ned sonen. han vill inte ens ha detta barn men kommer ändå kunna träffa o ses när han vill men tycker inte vi ska ha delad vårdnad pga detta. kan tillägga att jag va själv med sonen från v17 till han blev ett år innan vi försökte igen men tog slut efter ca tre fyra månader då jag blev gravid igen.. han vill gå till rätten om detta kan för tvinga mig skriva under delad vårdnad?? orolig mamma..

• Svar på tråden Ang vårdnad om barn
  • Anonym (orolig mamma)

ja för att vi va ihop och jag blev gravid igen med honom. så han kommer ändå få delad vårdnad ? känns bara så omöjligt allt nu

• Anonym (orolig mamma)

fast han inte ens vill ha barnet från början ??

• Anonym (orolig mamma)

vadå stackars barn??! fel att jag inte vill ha delad vårdnad när pappan inte vill ha med barnet o göra utan bara vill jävlas med oss??

• Anonym (orolig mamma)
    Anonym skrev 2012-09-16 12:09:34 följande:
    Sakta i backarna. Barnet har en pappa som vill vara delaktig och som vill ha del i vårdnaden. Att de inte kan samarbeta är kanske för att ts vägrar pappan del i vårdnaden. Visst kan, och bör, pappan stämma ts på hela köret, alltså vårdnad, boende och umgänge. Gärna interimistiskt så att ärendet hanteras skyndsamt och det blir ett snabbt preliminärt beslut om umgänge, vårdnad och boende.

alltså du verkar ju inte veta vad du snackar om människa!? blir så lack på människor som du.. han valde att lämna oss för jag inte ville göra abort för honom ! hota att flytta annars. han har varit med på heltid i tror månader innan dess har jag tagit hand om vår son och detta barn vill han inte ens ha bara för att jävlas han ska ha gemensam vårdnad o jag vet detta ej kommer funkar! inte så jag tar bort umgänge mm från gång för de gör jag inte. vill inte ha ultraljud bilder eller veta hur varken jag eller bebisen i magen mår för han skiter i det de har han sagt rakt ut. men att han kanske nångång i framtiden kan lära sig acceptera o älska bebisen i! ja o en massa skit mer. önskar att jag kunde få missfall har jag med fått höra. kul.. så exakt vad fan menar du han ska stämma mig på? vårdnad mm??!
  • Anonym (orolig mamma)

tre månader ska de stå han varit med oss. o sonen e 16månader nu.

• Anonym (orolig mamma)

nej men det förutsätter ju att man ska kunna samarbeta med varann vilket vi inte kan

Svar på tråden Ang vårdnad om barn