• Ullizofosho

Kan man ha Onepiece på stan?

Jag är gravid i vecka 36 och det ända plagget som fortfarande passar mig och som sitter bekvämt är min Onepiece. :) Har velat ha på mig den även när jag ska ut på stan, men det tar emot! Vad tycker ni? Är det okej att ha Onepiece på stan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan man ha Onepiece på stan?
  • Simbelmynë

Röstade nej, men det beror på min egna åsikt om onepiece

Du skulle ju kunna köpa mammakläder annars...

• lövet2

Klart det är OK! Visserligen kommer du att se ut som en blandning av mumintroll, Teletubby och jättebaby, men det spelar väl ingen roll? Orka bry sig om vad folk har för kläder ...

• CarpeNoctem

Jag bryr mig inte så mycket ifall någon annan har det men personligen skulle jag skämmas ihjäl, min man har en sån och jag brukar låna den ibland, men aldrig där någon ser mig ;)

When you really want to slap someone do it and say; Mosquito!
  • Etta01

Nej Men det är bara jag... Om du inte bryr dig om blickarna så )

• Fiona M

nej.
    eller ja, kan kan man ju, men de få gånger jag sett folk ute i såna har jag alltid trott de är sjuka och kommer direkt från sängen, har förlorat ett vad eller liknande.
    har du inga mammakläder?  

• Hejhoppsan

Herregud, nej! Aldrig under några som helst omständigheter! Inte ens om du är höggravid. Tvådelade myskläder funkar för en gravid för en snabbis till affären, men Onepiece borde totalförbjudas!

• Ullizofosho

Hehe aa, mammakläder finns ju men jag vill helst inte köpa nya kläder nu när det bara är en månad kvar. Dessutom är den så himla skön! :) Men jag vill ju helst inte se ut som en telletubby/mumintroll/jättebaby heller! :) speciellt inte på stan!! :)

• Fiona M
    Ullizofosho skrev 2012-09-14 22:48:07 följande:
    Hehe aa, mammakläder finns ju men jag vill helst inte köpa nya kläder nu när det bara är en månad kvar. Dessutom är den så himla skön! :) Men jag vill ju helst inte se ut som en telletubby/mumintroll/jättebaby heller! :) speciellt inte på stan!! :)

har du den kommer du se ut som mumin, gravid eller ej.
  • Cornellia

Ja det tycker jag nog.

Är man höggravid så får man faktiskt ha dom kläder som funkar, det kan vara supersvårt att hitta vettiga mammakläder. Man ser ändå så rolig ut när man är höggravid, så en onepiece på det gör varken från eller till.

• Inabsentia

Okej är det väl, folk får se ut hur de vill, men själv hade jag aldrig visat mig ute i något sådant. Blir det inte lite barbamamma över det hela med en stor mage dessutom? Om du drar på en jacka över kanske det inte blir lika illa...

Svar på tråden Kan man ha Onepiece på stan?