• kudden12

Min 6 åring är kär i mig!

Har bara läst några inlägg, men är det fel att duscha/ bada i badkar med sin 7 åriga son??? Har aldrig ens trängt " sexuellt' när jag badar med honom, och han får känna och klämma om han vill, han gör det ju bara på skoj, och pussas och kramas gör vi hela tiden, även ligger nakna tillsammans på morgnarna då vi har fulla diskutioner om vad dagen har att erbjuda. Har faktiskt inte ens trängt tanken på nåt sex, eller att han skulle vara för stor,, han och jag älskar ju att ligga och mysa!! Ser absolut inget fel i det!

• kudden12

Fan, vilken löjlig diskution, va är det för FEL med att vara naken med sitt barn så länge det inte " känns" fel??? Herregud, det är ju knappast nån sexuell aspekt , han tycker det är mysigt att krypa ner under täcket på mornarna och ligga prata, om han sen är naken eller påklädd är faktiskt skit samma, inget jag tänker nåt nämnvärt på?? Däremot om man vänder på det, om jag SKULLE tänka: på, han är naken,, kom och lägg dej, då blir det genast en annan femma
    Kanske ska sluta hålla handen öppet på stan oxå, kan ju tydligen misstolkas rejält

sluta överdriv allt så förbannat

Svar på tråden Min 6 åring är kär i mig!