• Anonym

En gång otrogen alltid otrogen är det sant

Eller kan en människa som är eller varit ett otroget svin förändras till det bättre alltså en respktfullt trogen person
    själv skulle jag alldrig fortsätta ett förhållande där jag blivit bedragen då otroheten lätt kan upreppas jag skulle heller inte inleda en relation med någon som varit en otrogen svikare i tidigare relationer gör jag rätt 

• Svar på tråden En gång otrogen alltid otrogen är det sant
  • Anonym (tjej)

jag har varit otrogen och skulle inte vara det igen.

Anledningen till att jag var det var för att jag och min kille hade det tufft i livet och han valde att ignorera mig i flera månader trots att jag sagt till att det sårar mig och att jag behöver honom mer. 

• Anonym

Om man en gang varit otrogen mot en partner och blivit forlaten sa kan det nog mycket val handa igen.. Men bara for att man varit otrogen forr i livet sa betyder ju inte det att man kommer att fortsatta med det med varenda partner man har

• Anonym

Visst inser att det finns orsaker till otrohet men det kan alldrig rätfärdigas

Anonym (tjej) skrev 2012-09-15 22:25:02 följande:
    jag har varit otrogen och skulle inte vara det igen.

Anledningen till att jag var det var för att jag och min kille hade det tufft i livet och han valde att ignorera mig i flera månader trots att jag sagt till att det sårar mig och att jag behöver honom mer. 
    Visst inser att det fins orsaker till otrohet men det är endå ett vidrigt och elakt svek att utsätta en partner för och det finns inga ursäkter till det.
  • Blaha

Jag tror inte att det finns en sanning att applicera på alla människor.

• Lena

Har det hänt en gång så behöver inte risken vara så stor det händer igen. Har det hänt flera gånger är det större risk det uppretas

• Anonym

Är en part otrogen så finns det orsaker bakom varför. Så länge man inte bearbetar det så finns det risk men tar man tillvara på den chans som otrohet innebär, en chans till förändring är inte risken större än vad den är för vem som helst.

• Tik Tak
    Anonym skrev 2012-09-15 22:28:31 följande:
    Är en part otrogen så finns det orsaker bakom varför. Så länge man inte bearbetar det så finns det risk men tar man tillvara på den chans som otrohet innebär, en chans till förändring är inte risken större än vad den är för vem som helst.
    Vist som jag skrev tidigare finns orsaker till otrohet men det fins inget sätt att rättfärdiga ett sånt billigt elakt svek
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-15 22:28:31 följande:
    Det finns orsaker till det elakt billiga svek otrohet är men det går alldrig att rättfärdiga .
  • Anonym

Om någon är otrogen i en relation och stannar i den relationen så tror jag att risken är stor att det upprepas då det oftast ändå bara är ett symptom på något annat.
    Men bara för att man varit otrogen i en relation så tror jag inte man automatiskt är det i en annan.

Jag har varit otrogen i flera av mina tidigare relationer men aldrig ens tänkt tanken i min nuvarande. Troligen för att han är rätt och relationen ger mig allt jag vill ha och behöver.

Min man har varit otrogen EN gång i sitt liv och det var när han träffade mig. Hade han stannat i den relationen hade han kanske varit otrogen igen då det som sagt ofta är ett symptom på något annat men tror absolut inte det är nåt han är född till att göra igen.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-15 22:41:44 följande:
    Om någon är otrogen i en relation och stannar i den relationen så tror jag att risken är stor att det upprepas då det oftast ändå bara är ett symptom på något annat.
    Men bara för att man varit otrogen i en relation så tror jag inte man automatiskt är det i en annan.

Jag har varit otrogen i flera av mina tidigare relationer men aldrig ens tänkt tanken i min nuvarande. Troligen för att han är rätt och relationen ger mig allt jag vill ha och behöver.

Min man har varit otrogen EN gång i sitt liv och det var när han träffade mig. Hade han stannat i den relationen hade han kanske varit otrogen igen då det som sagt ofta är ett symptom på något annat men tror absolut inte det är nåt han är född till att göra igen.

Bra skrivet bara för att en person varit ett otroget svin i tidigare relationer så behöver den inte vara det i alla dock går inte otrohet att rättfärdiga.
Svar på tråden En gång otrogen alltid otrogen är det sant