• Caaamilla

Ensamstående mamma

Jag undrar om det finns fler ensamstående mammor i Hammarö/Karlstad. Skulle vara kul att träffa andra i samma sits, min son är strax 3 månader. Vi har delad vårdnad om sonen men pappan bor på annan ort och hälsar på när han känner att det passar för han.
    Hade vart kul med fler, som vet hur man känner för alla i min föräldragrupp lever med pappan till barnet. 

• Svar på tråden Ensamstående mamma
  • FlitigaLis

Hej jag bor på Hammarö. Har en son som är åtta månader, jag lever iofs med pappan men umgås gärna endå. Vart bor du?

• Caaamilla

Oj såg inte ditt inlägg förrän nu :) Jag bor ungefär vid minigolfen i Skoghall. Vart bor du?

• Caaamilla
    FlitigaLis skrev 2012-09-30 18:57:49 följande:
    Nämen det gör vi.med
    Vart här bor ni?
    Hur gammal är du? 
  • FlitigaLis

Jag är 25. Du då?

Vi bor gården som är mittemot lunnadagis. Du då?

Brukar du gå på öppna förskolan?

• Caaamilla
    FlitigaLis skrev 2012-09-30 21:28:35 följande:
    Jag är 25. Du då?
    Vi bor gården som är mittemot lunnadagis. Du då?
    Brukar du gå på öppna förskolan?
    jag är strax 23.
    Jag bor vid skolan, i de gula tegelhusen. Kanske är lunna, vet inte är precis inflyttad.
    jag har vart dit när det vart babycafe men inte annars. brukar vara mitt i hans sovstund det är så är lite svårt. 
  • FlitigaLis

Okej de har ju öppet andra tider med. Vi har slutat gå på babycafe för det blivit så otroligt mycket folk som kommer. 20 bebisar som skriker samtidigt gör mig så trött. Vart bodde du tidigare då?

• Caaamilla
    FlitigaLis skrev 2012-10-01 08:47:48 följande:
    Okej de har ju öppet andra tider med. Vi har slutat gå på babycafe för det blivit så otroligt mycket folk som kommer. 20 bebisar som skriker samtidigt gör mig så trött. Vart bodde du tidigare då?
    Hahaha jo när en börjar så börjar alla andra. Jag har ju bott omkring karlstad i 8 år, men innan i norra värmland.
  • FlitigaLis

Vi får se om vi ska dit nått denna vecka, Charlie har varit så gnällig några.dagar nu. Hoppas och tror det äntligen är tänder på gång.

Okej, jag har bott här i snart fem år, är egentligen från sthlm. Tycker det är mysigt här. Vi söker efter större men det får gärna vara i samma område.

• Caaamilla
    FlitigaLis skrev 2012-10-01 09:52:00 följande:
    Vi får se om vi ska dit nått denna vecka, Charlie har varit så gnällig några.dagar nu. Hoppas och tror det äntligen är tänder på gång.

Okej, jag har bott här i snart fem år, är egentligen från sthlm. Tycker det är mysigt här. Vi söker efter större men det får gärna vara i samma område.
    Var du på föräldraträffar? Vet du vad ni gjorde isf på första träffen när alla hade fått? ska på sån idag nämlingen.
  • FlitigaLis

Ja jag har varit på sånna. Alla får berätta om förlossningen gått bra, om amningen fungerar osv. Har du en bra mammagrupp? Gillar inte alls våran. De flesta är tio år äldre, bor i hus som de renoverar och har akademiska utbildningar. När vi gjorde hand och fot avtryck diskuterades vilken robotgräsklippar som är bäst. Suck

• Caaamilla
    FlitigaLis skrev 2012-10-01 10:31:54 följande:
    Ja jag har varit på sånna. Alla får berätta om förlossningen gått bra, om amningen fungerar osv. Har du en bra mammagrupp? Gillar inte alls våran. De flesta är tio år äldre, bor i hus som de renoverar och har akademiska utbildningar. När vi gjorde hand och fot avtryck diskuterades vilken robotgräsklippar som är bäst. Suck
    Hahahaha omg :O
    De flesta är i min ålder faktiskt, men de bor i hus och sånt.... Men de är faktiskt väldigt bra grupp, även fast jag aldrig var på mamma sakerna pga av att jag var inlagd på sjukhus 2 veckor i graviditeten.
    Lust med ed promenad någon dag?   
  • FlitigaLis

Ja visst. Jag skickar ett privat meddelande så kan du lägga till mig på facebook om du vill.

Svar på tråden Ensamstående mamma