Inlägg från: Anonym (Tvärtom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tvärtom)

Frysa bort kondylom? Hjälp!

Anonym skrev 2012-09-17 10:11:18 följande:
    Jag provade frysa bort mina och det gick inte.. några läkemedel fungerade inte heller... det slutade med att de fick söva mig och använda laser... de försvann, men jag är än idag väldigt öm i det området. Det är 19 år sedan jag gjorde detta.....

Jag tog också bort mina med laser under narkos men läkte bra och hade sex två veckor senare utan att vara det minsta öm eller känslig. Bara så du vet TS.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym skrev 2012-09-17 12:31:39 följande:
    Tack för svar! :) Men är laser eftktivare än att frysa? Hur påverkar laser och frysningen underlivet? Tänkte att om det också kan leda till vestibulit så kan jag ju lika gärna chansa på Condyline och sen bara hoppas på att mitt problem inte blir värre. Funderar på om jag ska ringa gyn och fråga dom, men jag har varit där så mycket på senaste så börjar känna mig besvärlig nu. :P

Jag har använt både laser och Wartec och inte fått problem efter någon av metoderna. Wartec har funkar bra men jag hade ett par vårtor innanför slidmynningen och det var de som lasrades bort. Vid frysning bildas en blåsa under vårtan och det lär nog kännas tills den läkt ut. Har bara gjort det på hälen men skulle inte låta frysa något i underlivet!
Svar på tråden Frysa bort kondylom? Hjälp!