• MmM

Gravidjacka?

Var kan man köpa vinter/höst jackor som passar gravida? Hittar inte mkt när jag söker på nätet. Tips??

• Svar på tråden Gravidjacka?
  • Sofie 158

Förra hösten hittade jag en jättefin svart som jag köpte på Vero Moda.
    Varm och skön.
    Vet dock inte om den finns kvar.

• shellly

Hm har några men jag tycker dom är lite "finkappor". Letar själv efter en mer vardagsjacka men det är inte lätt!

• Mimmi85

Köpte en svart kappa på hm för 600 kr. Jag använde den efter graviditeten och kommer att använda den i höst/vinter igen eftersom den sitter jätte bra trots att jag inte är gravid. Det är en kappa men en varm sådan!

• FruMaria

Jag köpte en "vanlig" jacka på cubus, men i större storlek och gott om plats för magen att bli enorm i.

• Krila

Köpte en begagnad från Polarn o pyret. Hittade ingen ny som jag gillade. Den som jag gillade bäst av de nya va en från mamalicious. Kolla deras hemsida, finns ett par olika. på zalando finns en del med.

• Rottistjej

Jag köpte en på HM förra året. Den är svart med ett bälte ovanför magen. Tror jag gav 500 för den. Du kan få köpa den om du vill :). Det är stl L men är mer som M.

• Lexis

Jag har köpt en enkel svart skaljacka med avtagbart fleecefoder på Gekås, i större storlek. Är beräknad till  månadsskiftet nov/dec så det kan ju vara antingen 15 plusgrader eller 15 minusgrader så det känns som ett bra val. Endast 300 kr så jag är jättenöjd eftersom jag inte ville lägga så mycket pengar på något jag använder ett par veckor.

• Isabella06

Jag är beräknas till den 11/11 och har okså letat för fullt.. Finns en del snygga begagnade.. H

Svar på tråden Gravidjacka?