• Anonym (TS)

    Vita prickar på vårtgården? Gravid....

    Hej!

    Jag har fått vita prickar på vårtgården, det går att klämma ut vit gojs ur dem också. Normalt antar jag? GRAVID i vecka 33...

    Tacksam för svar =)

  • Svar på tråden Vita prickar på vårtgården? Gravid....
  • Anonym (TS)

    Jo sådana har jag men det har även nu blivit små vita prickar som det som sagt går att klämma ur lite vit gojs ur! Tänkte om någon mer har det och om det är normalt när man är gravid. Tack för ditt svar!!!

  • Anonym (TS)

    Alltså det är inte dom upphöjningarna det kommer vitt ur Cool

  • CaptainM

    Sa har jag det med, och jag ar inte ens gravid. Antar att det bara ar talgkortlar, helt ofarligt. Man ska helst inte klamma ut det vita, men det ar svart att lata bli ibland.

  • Anonym (TS)
    CaptainM skrev 2012-09-17 19:01:44 följande:
    Sa har jag det med, och jag ar inte ens gravid. Antar att det bara ar talgkortlar, helt ofarligt. Man ska helst inte klamma ut det vita, men det ar svart att lata bli ibland.
    Jasså inte!? Kan det bli infekterat eller?
  • CaptainM
    Anonym (TS) skrev 2012-09-18 19:51:33 följande:
    Jasså inte!? Kan det bli infekterat eller?
    Ja, det kan det, men sa lange du gor det med rena fingrar/nagot annat rent sa borde det inte vara nagon fara.
  • Anonym (TS)
    CaptainM skrev 2012-09-21 00:51:47 följande:
    Ja, det kan det, men sa lange du gor det med rena fingrar/nagot annat rent sa borde det inte vara nagon fara.
    Tack för svar =)
  • Fia 28
    CaptainM skrev 2012-09-17 19:01:44 följande:
    Sa har jag det med, och jag ar inte ens gravid. Antar att det bara ar talgkortlar, helt ofarligt. Man ska helst inte klamma ut det vita, men det ar svart att lata bli ibland.
    Samma här, jäkligt kul att klämma =). Har väl att göra med hur stor talgproduktion man har.
  • Anonym (TS)
    Fia 28 skrev 2012-09-24 15:35:12 följande:
    Samma här, jäkligt kul att klämma =). Har väl att göra med hur stor talgproduktion man har.
     Vist är det kul hehe! Kanske det!
Svar på tråden Vita prickar på vårtgården? Gravid....