• cherrycupecake83

du som är timanställd,hur många arbeten har du? och är du nöjd med det?

jag har för ca 2veckor sedan blivit timanställd, men söker ju naturligtvis mer. Igår fick jag förfrågan om att börja jobba på ännu ett ställe och har nu alltså två timanställningar. Samtidigt som jag ringde ett tredje arbete  där det är gångavstånd till arbetet vilket de andra två arbetena inte har. Jag tror och hoppas att detta kommer att fungera. Kan tillägga att jag jobbar som undersköterska på sjukhus och hemtjänst. Det är anställningsstop på sjukhusen än så länge. Men tror om man har flera kan man välja och vraka samt det finns fler möjligheter än att gå och "vänta" på att någon hör av sig.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden du som är timanställd,hur många arbeten har du? och är du nöjd med det?
  • CallGirl

Ett arbete. Jag har så pass mycket jobb där att jag inte orkar söka annat, samt att jag letar mer fasta tjänster.

• ParaplyHelvete

När jag jobbade som timandtälld förut hade jag en period två jobb. Fördelen med det tyckte jag var att man kan, om man vill, jobba väldigt mycket.
    Nackdelen tycker jag var att många gånger ville jobben ha en samma tider och man får då säga nej mycket.
    Som jag upplevde det så kan man inte tacka nej för mycket för då ger dom hellre jobb tull någon som alltid säger ja.

• Petrol

Jag har 3st, även om två av dem rör sig lite inom samma sektor.

• cherrycupecake83
    CallGirl skrev 2012-09-18 13:04:49 följande:
    Ett arbete. Jag har så pass mycket jobb där att jag inte orkar söka annat, samt att jag letar mer fasta tjänster.
    vad bra! :)

på mitt första ställe har jag jättelite jag har än så länge jobbat 7pass denna månaden. Så nu hoppas jag att de andra två ställena vill ha mig mer än de första. Vill hemskt gärna ha ett vikariat men finns inte så mkt av den varan. Därför får man hankas sig fram på bästa sätt! 
Svar på tråden du som är timanställd,hur många arbeten har du? och är du nöjd med det?