ummabdilleh skrev 2012-09-22 18:50:43 följande:
om du laser vad jag skrivit flera ggr ar att det ar forbjudet i islam att leva med mening pa samhallet och inte vilja soka arbete eller forsorja sig, MEN vad jag skrev med ar att alla som kallar sig muslimer betyder inte att de ar praktiserande eller lever efter det..det finns manga tex som har sloja men i hemlighet ar prostituerade..nar du ser dom ute med sloja anser du att de ar bra muslimer och lever islamiskt, men du vet juu inte hur en person lever egentligen!! enligt islam ar det forbjudet att bega brott..sa det exemlpet du gav med polska kvinnan som har en man i fangelse, han ar knappast en praktiserande muslim for praktiserande muslimer begar inte brott!!tandlakare for barn kostar inget sa jag fattar inte vad du skriver nar du sager att sonen till familjen blir nersovd och far alla tander lagade??? min dotter ar radd for tandlakaren occh blev aven hon sovd..det kostade mig inget..hon ar barn!!
Du förstår inte alls hur det hänger ihop?
Tror du verkligen att tandläkaren och tandsköterska jobbar gratis, lokalerna kostar ingenting och bedövningsmedlet kommer som manna från himlen?
Allt detta finansieras av skattepengar som jag och många andra drar in varje månad.
Du gör det inte eftersom du inte arbetar och tyvärr leder det även till att du kan konsumera mindre och där missas också skattekronor.
Att människor har en inkomst gör att de kan handla och allt man handlar skattas för.