Inlägg från: Psychopath |Visa alla inlägg
  • Psychopath

nekad pga slöjan?

J a d e d skrev 2012-09-23 12:40:26 följande:
    Ah men vad bra då. Man blir alltså förföljd av kåta vilda män oavsett om man bär niqab eller ej. Kanske man skulle ta och förbjuda män helt och hållet då. Uppenbarligen ligger problemet helt hos dem och en sopsäck i tyg hjälper inte ett skit.
    Bra.
    Vilken är mest lättåtkomlig för en kåt psykopat?

Tjejen som bär en minikjol.

Tjejen som bär heltäckande kläder t.ex byxor, underplagg och klänning över det.

Vilken kommer mannen lättast åt, som uppfyller hans syfte? Spela inte dum nu. 
  • Psychopath
    J a d e d skrev 2012-09-23 12:53:06 följande:
    Varför skulle jag behöva spela dum? Det skötte du så snyggt själv.

Du påstod att täckande kläder inte hjälper ett skit, uppenbarligen gör det visst det.
    Borde väl till och med en sån som du fatta.

En kåt, psykad man vill åt vad som finns innanför trosorna.

Kort kjol = Lättåtkomligt

Täckande kläder = Inte lättåtkomligt.

Vilket väljer han?
  • Psychopath
    asta66 skrev 2012-09-23 12:58:24 följande:
    Och vem väljer en arbetsgivare? Den som klär sig normalt eller döljer sig?
    Den som uppfyller syftet. Dvs den med mest kompetens. Och det sitter inte i kläderna.

På samma vis väljer kåtbocken den som är mest avklädd, för det uppfyller hans syfte.
  • Psychopath
    Bittersweet skrev 2012-09-23 13:02:38 följande:
    Han väljer antagligen den tjej som först kommer förbi oavsett hennes klädsel.

Att klädseln skulle spela någon som helst roll vid en våldtäkt är en myt.
    Men snälla, kom inte med skitsnack nu igen. Om du har bevis så varsågod och presentera dem, det är självklart att de våldtar delvis eller helt p.g.a sexuell lust och oförmåga att få det på ett accepterat sätt.
  • Psychopath
    Bittersweet skrev 2012-09-23 13:10:53 följande:
    www.tjejjouren.se/

www.tjejjour.se/valdtakt.html

"Utmanande klädsel, som korta kjolar och urringade tröjor ökar våldtäktsmannens lust."
    Det finns inget samband mellan klädsel och våldtäkt. Vid intervjuer med våldtäktsmän visas att klädseln inte har betydelse vid val av offer.

"Bara en viss typ av kvinnor blir utsatta."
    Alla slags kvinnor blir utsatta. Det är en vanföreställning att män enbart våldtar kvinnor de attraheras av.

Det är en åsikt vad jag kan se och inte FAKTA.
    Länka gärna till en vetenskaplig studie som stödjer det du säger, annars fortsätter jag gärna tro att våldtäkter handlar om sex precis som bankrån handlar om pengar...
  • Psychopath
    J a d e d skrev 2012-09-23 13:13:33 följande:
    Vem bryr sig vad du tror?
    Ojjj nu blev jag ledsen Gråter

Seriöst, sluta komma med OT-kommentarer här och där utan att ens delta i diskussionen. Du tillför ingenting.
  • Psychopath
    Bittersweet skrev 2012-09-23 13:17:25 följande:
    Du menar att kvinnor i slöja/burka inte kan våldtas? De har väl snippor dom också, eller?

Länka själv till din vetenskapliga studie som visar att endast kvinnor i minikjol våldtas.

Dessutom var det inte åsikter jag presenterade.
    Jaså, var är källorna då? Finns det inga vetenskapliga bevis så är det åsikter...

Nej, det har jag inte påstått.
    Jag framförde ett scenario där en våldtäksman får välja mellan en med minikjol och en med heltäckande klädsel, vilken är mest lättåtkomlig? Alltå gör visst heltäckande kläder skillnad, tvärtemot vad Jaded skrev.
Svar på tråden nekad pga slöjan?