• mangelica

Jävla dating sajter!

Heej på er! 
    Tänkte jag skulle fråga här och se om någon har bättre koll på detta en jag.

Jag söker en dejting sajt som är heeeelt gratis! Det går ju inte att dejta någon stans innan meddelanderna är slut osv. Och vill gärna prova på nät dejting. Är trött på att vara ensam :/

Mvh :) 

• Svar på tråden Jävla dating sajter!
  • Lattjo

happypancake.com är helt gratis. Finns många stolpskott men ibland så kommer det en trevlig. Jag träffade min kille där och har träffat några andra innan också men då var dom stolpskott ;)

• Queenie70

Undrar lite om nån vet nåt om såna siter som "matchar". Innebär det att

Om man båda exempelvis fyllt i att man är tjock så räknas det som match ? Eller matchar de efter vad för önskemål man har på en partner?

• pernilla78

Happypancake

Har oxå träffat flera stolpskott, på olika sajter, spraydate, mötesplatsen. Men på pannkakan hittade HAN mig vi firar snart 1,5 år!

(Smörig historia va? *L*)

• Mithra
    Blivandemamman skrev 2012-09-19 21:00:59 följande:
    www.firstdate.se och www.e-kontakt.se helt gratis!
    E-kontakt är inte alls helt gratis (Om dom inte börjat med det nu?). Det är gratis att vara medlem, ja, men ska man skicka meddelanden så kostar det. Jag betalade ca 300kr för en månad i början på januari i år, lyckligtvis träffade jag min nuvarande sambo 1h efter registrering Drömmer
  • Blivandemamman
    Mithra skrev 2012-09-19 23:48:40 följande:
    E-kontakt är inte alls helt gratis (Om dom inte börjat med det nu?). Det är gratis att vara medlem, ja, men ska man skicka meddelanden så kostar det. Jag betalade ca 300kr för en månad i början på januari i år, lyckligtvis träffade jag min nuvarande sambo 1h efter registrering Drömmer
    Okej men förlåt jag trodde det! :)

• Prissans

Här är en till som kan rekomendera happy pancake! Har precis blivit sambo med en kille som jag började prata med första gången där :)

Man får nog vara lite open minded när man söker... Jag vet inte, nu sökte jag ju ingen partner utan ville bara ha lite kul ;)

Där finns ju en del som man bara får avfärda med en blinkning helt enkelt! Man får ta det för vad det är... En flirtsida som man kan hitta en o en annan riktigt fining på!

Fake it until you make it!
  • Mithra
    Blivandemamman skrev 2012-09-20 07:38:43 följande:
    Okej men förlåt jag trodde det! :)

Ingen fara, ingen skada skedd, ville bara komma med rätt info Skrattande
Svar på tråden Jävla dating sajter!