Elin 885 skrev 2012-10-03 15:03:37 följande:
Inte alls, samma här!
Jaghar en del blä i mitt bagae (våldtäkter, psykopat-.ex, mobbning etc etc).
T (min man) gick in på min sida men sa inget....jag gick in på hans..där fanns en bild inget mer...eh hepp???
jag mailade, och fick svar, mailen blev snart msn, som blev telefon som blev en dejt. en middag hemma hos honom.
han var annorlunda, det kändes i magen att jag kunde lita på denna man.
jag såg honom på tunnelbanan (vi möttes där för att han var på väg hem från jobbet), en blick in i hans ögon sen var jag fast =D.
efter att i en månads tid åkt till honom varje dag så flyttar jag dit (hyrde ut min lägenhet i andra hand i ett år), alla tyckte vi var galna HAHA. efter 3 månader så friade han, och på valborg i år så sa vi ja till varandra och nu bor vi i hus och är jättekära.
det som gjorde att jag kunde lita på T var framför allt att han var (är!) är väldigt omtänksam, jag var öppen från början med vad som hänt och han vågade i början knappt peta på mig utan lov =). T är en känslig mjukis och är jag ledsen och gråter så gråter han också. jag älskar verkligen honom av hela mitt hjärta, och han får mig att skratta minst en gång varje dag =).
han tog striden om mitt hjärta. han tröstade, kramade och försökte pigga upp när jag grät över det som hänt mig eller hade mardrömmar. men han tog det, och han är superstolt över att han är den som jag valt att dela mitt liv med, att han har fått det förtroendet.
=)
Åh vad jag blev glad över ditt inlägg!
Din man låter väldigt väldigt lik mig och det ger mig hopp om att någon, nån dag, kommer hitta mig med.
Tack <3