Inlägg från: Pluttan |Visa alla inlägg
  • Pluttan

    Bildtråden för "Skatterna"

    Åh vilka sötnosar. Absolut en tråd som jag favorittar.

  • Pluttan

    Så söta bebisar allihop Ska se när jag sitter vid datorn ska jag lägga upp en ny bild på lillan. Ni som inte kan lägga upp bilder här. Gör som jag. Skicka över bilden som tagits till mailen och spara den på datorn. Ladda sedan upp den från datorn. Ett tips bara.

  • Pluttan

    Hej. Så söta bebbar. Var lääääängesen jag skrev/länge upp bild. Bild kommer så fort jag sitter vid datorn. Jag går in och kikar här typ varje gång nån lagt in ny bild. Va våra små växel. Min Isabella sitter dock inte än. Apropå julkort kan jag rekommendera optimal print. Jag beställde både tackkort från dopet och mina julkort med barnen på därifrån. Mycket snabba och fina bilder.

  • Pluttan

    Hej. Så söta bebbar. Var lääääängesen jag skrev/länge upp bild. Bild kommer så fort jag sitter vid datorn. Jag går in och kikar här typ varje gång nån lagt in ny bild. Va våra små växel. Min Isabella sitter dock inte än. Apropå julkort kan jag rekommendera optimal print. Jag beställde både tackkort från dopet och mina julkort med barnen på därifrån. Mycket snabba och fina bilder.

Svar på tråden Bildtråden för "Skatterna"