• Mumriken

Jag saknar ANOF!

Alltid när jag har en pissig dag på jobbet brukar jag googla fram ANOF:s trådar och skrattar hysteriskt för mig själv på kontoret. Favoriterna är Svan och badhuset. Någon mer än jag?

• Svar på tråden Jag saknar ANOF!
  • Brommafru

JA!

Och idag halkade jag in i den nu aktiva tråden om TS som nekats att köpa en viss choklad i kiosken där han/hon bor..den tråden har härliga ANOF-vibbar.

Mina ANOF-favvosar var nog SVAN och den när hon körde in sin skottkärra i mataffären..den med den nye manlige grannen är också en hit.

JAG SAKNAR ANOF!!

♡ Mamma till sessan E (dec 2009) och Bäbis i magen [v.21] (BF 1:a feb 2013) ♡
  • riboflavin

Ja! Jag med.

Manliga grannen med den fantastiska seriestripen någon gjorde är underbar :)

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Rakad Apa

Ja, saknar den dårfinken! Hjärta Har allvarligt funderat på att göra en tråd där man efterlyser ANOF så att hon kommer ger sig tillkänna om hon nu är kvar på FL.

Hur googlar ni fram de gamla trådarna? bara att söka på "ANOF"?

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Brommafru skrev 2012-09-20 15:40:58 följande:
    JA!

Och idag halkade jag in i den nu aktiva tråden om TS som nekats att köpa en viss choklad i kiosken där han/hon bor..den tråden har härliga ANOF-vibbar.

Mina ANOF-favvosar var nog SVAN och den när hon körde in sin skottkärra i mataffären..den med den nye manlige grannen är också en hit.

JAG SAKNAR ANOF!!
    Tråden om när hon ansåg sig diskriminerad på badhuset var hysteriskt roligt, skrattade till tårarna sprutade!
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • emelielj

När jag skrev AN i Googles sökfält dök det upp anof, anof skottkärra, anof svan, anof badhus och många fler.
    Välsökt med andra ord!

• Brommafru
    Rakad Apa skrev 2012-09-20 16:00:31 följande:
    Ja, saknar den dårfinken! Hjärta Har allvarligt funderat på att göra en tråd där man efterlyser ANOF så att hon kommer ger sig tillkänna om hon nu är kvar på FL.
    Alltså..detta kan vara som att svära i kyrkan, men jag tycker med bestämdhet att jag minns att ANOF efter myckna om och men till slut avslöjades som troll..

Detta är dock något jag väljer att förtränga
    Vill inte riktigt acceptera att hon kanske inte var på riktigt.. GråterSkrikandes
    ♡ Mamma till sessan E (dec 2009) och Bäbis i magen [v.21] (BF 1:a feb 2013) ♡
  • Nihil aeternum est
    Brommafru skrev 2012-09-20 15:40:58 följande:
    JA!

JAG SAKNAR ANOF!!
    Jag hittar inte tråden igen. Kan du vara snäll och länka om du har den?
    Kommer inte ihåg vad den heter =(
    Fördelen med att vara klok är att man kan spela dum, motsatsen är betydligt svårare
  • Brommafru
    Nihil aeternum est skrev 2012-09-22 18:32:16 följande:
    Jag hittar inte tråden igen. Kan du vara snäll och länka om du har den?
    Kommer inte ihåg vad den heter =(
    Haha, här..

www.familjeliv.se/Forum-4-120/m66744589.html
    ♡ Mamma till sessan E (dec 2009) och Bäbis i magen [v.22] (BF 1:a feb 2013) ♡
  • Tashie

Har inte stött på ANOF så mycket, men jag vill verkligen se mer av henom.

Skillnaden mellan naturen och civilisationen är att i naturen går de inkompetenta under och i civilisationen gör de inte det.
  • Thyris

ANOF is back under namnet FONA eller var det nån som sakna henne så mkt att dom härmar henne?

Svar på tråden Jag saknar ANOF!