Jag saknar ANOF!
Alltid när jag har en pissig dag på jobbet brukar jag googla fram ANOF:s trådar och skrattar hysteriskt för mig själv på kontoret. Favoriterna är Svan och badhuset. Någon mer än jag?
Alltid när jag har en pissig dag på jobbet brukar jag googla fram ANOF:s trådar och skrattar hysteriskt för mig själv på kontoret. Favoriterna är Svan och badhuset. Någon mer än jag?
JA!
Och idag halkade jag in i den nu aktiva tråden om TS som nekats att köpa en viss choklad i kiosken där han/hon bor..den tråden har härliga ANOF-vibbar.
Mina ANOF-favvosar var nog SVAN och den när hon körde in sin skottkärra i mataffären..den med den nye manlige grannen är också en hit.
JAG SAKNAR ANOF!!
Ja! Jag med.
Manliga grannen med den fantastiska seriestripen någon gjorde är underbar :)
Ja, saknar den dårfinken!
Har allvarligt funderat på att göra en tråd där man efterlyser ANOF så att hon kommer ger sig tillkänna om hon nu är kvar på FL.
Hur googlar ni fram de gamla trådarna? bara att söka på "ANOF"?
När jag skrev AN i Googles sökfält dök det upp anof, anof skottkärra, anof svan, anof badhus och många fler.
Välsökt med andra ord!
Har allvarligt funderat på att göra en tråd där man efterlyser ANOF så att hon kommer ger sig tillkänna om hon nu är kvar på FL.
Har inte stött på ANOF så mycket, men jag vill verkligen se mer av henom.
Åh ANOF har man haft en del diskutioner med haha
ANOF is back
under namnet FONA
eller var det nån som sakna henne så mkt att dom härmar henne?