• Eisa

Vill banta men fick en chokladask igår.

Ja jag tänkte jag skulle gå ner 3 kilo men fick en chokladask igår som är jävligt god. Hur göra? Att låta bli den tills vidare är inget alternativ. Att slänga den är ett alternativ. Att äta några bitar och slänga resten är också ett alternativ. Att suga på dem och sen spotta ut är inget alternativ.

Vad göra?

/Glupsk

• Svar på tråden Vill banta men fick en chokladask igår.
  • Winterfell

Ät chokladen och börja imorgon

• katalysator

Ge bort den! Kolla i kalendern eller på Facebook om du har någon bekant som fyller år imorgon eller i övermorgon, och ge bort den eller posta den. Du löser ditt problem och någon annan kommer att bli fantastiskt överraskad och glad Solig

• Anton Chigurh

Släng skiten. Omedelbart. Annars trycker du i dig hela asken. Lovar.

Så....ut med möget bara

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Eisa
    katalysator skrev 2012-09-20 16:40:05 följande:
    Ge bort den! Kolla i kalendern eller på Facebook om du har någon bekant som fyller år imorgon eller i övermorgon, och ge bort den eller posta den. Du löser ditt problem och någon annan kommer att bli fantastiskt överraskad och glad Solig

Hmm, kanske ett alternativ men ett smärtsamt sådant. Jag är ju sugen på de mörka och de med nötter.
  • Eisa
    Anton Chigurh skrev 2012-09-20 16:43:58 följande:
    Släng skiten. Omedelbart. Annars trycker du i dig hela asken. Lovar.

Så....ut med möget bara. 

Ett befriande svar! ELLER så öppnar jag den när jag är mätt, tar ut de godaste bitarna, går ut och slänger resten av asken. Då har jag bara ca 10 bitar kvar och kan ej vräka i mig mer. Är ju som sagt sugen på de mörka och de med nötter.
  • Björckan

Varför är det inget alternativ att låta bli den? Det är väl inte särskilt svårt att ställa den längst in i skafferiet och inte äta av den?

• Eisa

Äta och börja imorgon låter gott men ångesten imorgon bitti kommer ej vara rolig.

• Eisa
    Björckan skrev 2012-09-20 16:45:32 följande:
    Varför är det inget alternativ att låta bli den? Det är väl inte särskilt svårt att ställa den längst in i skafferiet och inte äta av den?

Jag klarar inte sånt, blir för sugen. Kalla mig omogen, outvecklad karaktär whatever. Jag har inte den styrkan. I alla fall inte idag.
  • Winterfell
    Björckan skrev 2012-09-20 16:45:32 följande:
    Vad menar du? Låta bli? Jag förstår inte riktigt vad du menar. Är det ens lagligt?
Svar på tråden Vill banta men fick en chokladask igår.