Avslöjat och avslöjad
En liten nyfiken fråga till er som varit inblandade i otrohet på nåt sätt. Hur gick det till när ni blev avslöjade med er otrohet eller råkade avslöja er partner? Hur gick det för er sen?
En liten nyfiken fråga till er som varit inblandade i otrohet på nåt sätt. Hur gick det till när ni blev avslöjade med er otrohet eller råkade avslöja er partner? Hur gick det för er sen?
Jag var otrogen mot ett ex till mig efter många om och men. Vi hade väl en rätt "okej" relation med närhet, pratsamhet osv men sexlivet var uselt - kanske var tredje vecka i bästa fall (och ja, vi pratade om det, gick till rådgivare osv osv). Till slut så föll jag för frestelsen. Relationen blev ett helvete i ett halvår när det kom fram (fast med jäkligt bra sex konstigt nog vilket ju var mer än öken innan dess). Sen ett halvår av stiltje (fast med bra sex), sen tog det slut (fast vi fortsatte med bra sex). Tror hon var lite för säker på mig under relationen men när hon insåg att hon hade konkurrens så blev det mycket liv mellan lakanen. Slutsatsen är väl att vi var fel för varandra, men höll fast för länge. Har man inte sex oftare än var tredje vecka så är något riktigt fel om inte båda två är nöjda med det arrangemanget tror jag
Jag avslöjade min sambo för en månad sen. Jag hittade av en slump en mailkonversation mellan honom och en tjej. Det sista mailet i konversationen var ett där han gjorde slut med henne och klargjorde att de inte skulle ha en relation.
De har träffats under två års tid (bara på somrarna då hon bor utomlands annars) och alla mail de skrivit fanns kvar.
Just nu suger livet, upp och ner hela tiden. Jag frågar massor med saker för att få kontroll över vad som egentligen hände. Han går i terapi för att komma underfund med sig själv och varför han gjort som han gjort i två förhållanden och vi går tillsammans för att komma vidare.
Hört en massa exempel: Genom felskickat SMS. glömt stänga sin mail, råkat bli sedda av andra på mest oväntat ställe, varit med i en bilolycka tillsammans med den andre, glömt kvar sak hemma, glömt kvar sak på hotell, sagt att den varit på ett ställe och gjort en viss sak och så har någon annan sagt att den har varit någon annanstan, trott att historien har varit vattentät och ingen skulle kolla men någon har just kollat och då har det funnits olika versioner, osv.
Det finns nog lika många varianter som det finns otroheter. Alla blir förr eller senare slarviga och då missar man saker och glömmer bort vilken historia man diktade upp. Slumpen kan även spela in och göra att saker man aldrig trodde skulle hända sker. Som att några gemensamma vänner sitter på samma plan eller har konferens på samma hotell.
Alla har dock slutat med separation. De som har försökt har gjort det ett tag men sen har det inte funkat.
han lämnade mig och vårt barn för en femtonårig släktning.